عیادت معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از دانش آموزان سانحه‌ دیده خواف

مشهد (پانا)- معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از دانش‌آموزان آسیب‌دیده خوافی که در شهرستان کلات دچار سانحه رانندگی اتوبوس شده بودند، عیادت کرد.

کد مطلب: ۸۲۰۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
عیادت معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از دانش آموزان سانحه‌ دیده خواف

همچنین در پی سانحه رانندگی اتوبوس حامل دانش‌آموزان شهرستان خواف در مسیر مشهد به کلات ، صبح روز پنجشنبه جلسه بررسی وضعیت دانش آموزان آسیب دیده در این حادثه با حضور رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش ، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، رضا شیران نماینده مردم شهرستان مشهد و کلات در مجلس و جمعی از معاونان و مدیران آموزش پرورش استان تشکیل شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در این جلسه با اظهار تاسف از وقوع این سانحه رانندگی و تسلیت به خانواده همکار فرهنگی که در این تصادف جان خود را از دست داده است، از اقدامات فوری و مطلوب اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و دستگاه های امدادرسان این استان قدردانی کرد.

وی بر رسیدگی بیشتر به دانش‌آموزان بستری در بیمارستان و ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانش‌آموزانی که در اتوبوس سانحه دیده حضور داشته‌اند، تاکید کرد.

خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی هم در این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده از لحظه وقوع حادثه تا روز پنجشنبه، از عوامل نیروی انتظامی ، اورژانس ، هلال احمر ، بیمارستان‌های شهید هاشمی‌نژاد و آیت‌الله طالقانی و راهداری استان که در کنار آموزش و پرورش برای رسیدگی به آسیب‌دیدگان حادثه حضور فعال داشتند، قدردانی کرد.

وی همچنین از ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانش‌آموزان و خانواده آنان و همچنین ایجاد زمینه اقامت آنان در مراکز رفاهی آموزش و پرورش تا اتمام مراحل درمان خبر داد.

رضا شیران خراسانی، نماینده مردم شهرستان مشهد و کلات در مجلس، هم در این جلسه از اقدامات و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش و دستگاه‌های امدادی و خدماتی در امدادرسانی سریع و به‌موقع به دانش آموزان و سرنشینان این اتوبوس قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار