‍ عیادت معاونان اداره کل آموزش و پرورش لرستان از دانش آموزان مصدوم سانحه رانندگی در خرم آباد

خرم آباد (پانا) - خیرالله خیرایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان و احمدی سرپرست معاونت پرورشی آموزش و پرورش لرستان با حضور در اورزانس بیمارستان عشایر خرم آباد از دانش آموزان مصدوم سانحه رانندگی در ۵ کیلومتری جاده خرم آباد بروجرد عیادت کردند .

کد مطلب: ۸۲۱۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
‍ عیادت معاونان اداره کل آموزش و پرورش لرستان از دانش آموزان مصدوم سانحه رانندگی در خرم آباد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، روز دوشنبه مینی‌بوس حامل دانش آموزان بروجردی شرکت کننده در مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان استان در پنج کیلومتری جاده خرم آباد بروجرد در منطقه تجره خرم آباد با یک دستگاه نیسان سواری برخورد و از ۱۵ دانش آموز این مینی‌بوس تعداد ۹ دانش‌آموز ، یک سرپرست اردو و راننده مینی‌بوس بلافاصله برای درمان به اورژانس بیمارستان عشایر انتقال داده می‌شوند.

گفتنی است : از 9 دانش آموز مصدوم تعداد ۸ دانش‌آموز و همچنین سرپرست اردو به صورت سرپایی در حال درمان و راننده مینی‌بوس و یکی از دانش‌آموزان تحت مراقبت‌ قرار گرفته‌اند .
به گزارش این روابط عمومی، مسئولان آموزش و پرورش لرستان و مسئولین بیمه معلم استان به محض اطلاع در اورژانس بیمارستان عشایر حضور پیدا کردند و ضمن عیادت، پیگیری های لازم برای تسریع در روند درمان دانش‌آموزان را انجام داده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار