رقابت 445 نفر از همکاران فرهنگی استان البرز در آزمون انتخاب و اعزام نیروی انسانی به مدارس ایرانی خارج از کشور

کرج(پانا) - رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت : همزمان با سراسر کشور، آزمون انتخاب و اعزام نیروی انسانی به مدارس ایرانی خارج از کشور برای سال تحصیلی 98-97 به بعد دراستان البرز برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۲۰۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 445 نفر از همکاران فرهنگی استان البرز در آزمون انتخاب و اعزام نیروی انسانی به مدارس ایرانی خارج از کشور

اصغر افشار رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت : همزمان با سراسر کشور، آزمون انتخاب و اعزام نیروی انسانی به مدارس ایرانی خارج از کشور برای سال تحصیلی 98-97 به بعد دراستان البرز برگزار می شود
وی با اشاره به اجرای این آزمون در روز جمعه 21 اردیبهشت1397 ، اظهارکرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون انتخاب و اعزام نیروی انسانی به مدارس ایرانی خارج از کشور از روز شنبه اول اردیبهشت ماه 97 منحصراً از طریق سامانه اینترنتی eazam. medu.ir آغاز و در روز چهارشنبه 5 اردیبهشت به پایان رسید.

وی بیان کرد: بر اساس ضوابط، تعداد 445 نفر داوطلب، که از این تعداد 332 نفر آقا و 133 نفر خانم در مهلت مقرر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند.

افشار ادامه داد: کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سامانه اینترنتی ثبت نام آزمون به نشانیeazam. medu.ir در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: همکاران فرهیخته می توانند با مراجعه به آدرس پایگاه نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

افشار یادآور شد: آزمون ساعت 9 صبح روز جمعه 21 اردیبهشت ماه 1397 همزمان با سراسر کشور در 2 حوزه دبیرستان پسرانه شاهد شهیدان نعمتی ها ویژه برداران و دبیرستان دخترانه شهیدمحمدجواد شرافت ویژه خواهران برگزار می شود.

لازم به ذکر است ،آزمون اعزام به خارج امسال در ۱۱ رشته و در دو مقطع ابتدایی و متوسطه برگزار می گردد و برای هفت رشته اداری، اجرایی نیز آزمون جداگانه ای برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار