با حضور مدیر کل تامین اجتماعی و مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد

دومین طرح گردشگری دانش آموزی با محوریت بازدید از شعب تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

یاسوج (پانا) - با حضور مدیر کل سازمان تامین اجتماعی و مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویر احمد دومین طرح گردشگری دانش آموزی با محوریت بازدید از مراکز و شعب تامین اجتماعی در 5 شهرستان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۹۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
دومین طرح گردشگری دانش آموزی با محوریت بازدید از شعب  تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

دومین طرح گردشگری دانش آموزی با محوریت بازدید از مراکز و شعب تامین اجتماعی در 5 شهرستان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور مدیر کل تامین اجتماعی، مدیر سازمان دانش آموزی استان و کارشناسان ذیربط در روزهای یکشنبه 97/02/16 لغایت سه شنبه 97/02/18 برگزار شد.

مدیرکل تامین اجتماعی ضمن تشکر از سازمان دانش آموزی و مربیان پیشتاز اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح آشنایی دانش آموزان با سازمان تامین اجتماعی و بستر سازی برای حمایت از آینده اعلام نمود.

نورمحمدی افزود: به همین منظور و برای ترویج فرهنگ آشنایی دانش‌آموزان با مفاهیم بیمه و نوع کارکرد و خدمات آن، سازمان تامین اجتماعی با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سراسر کشور، میزبان دانش‌آموزان است تا علاوه بر بازدید آنها از واحدهای مختلف شعب تامین اجتماعی با قوانین، مقررات و ماهیت بیمه تامین اجتماعی نیز آشنایی بیشتری پیدا کنند.

در ادامه مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از رسالت های مهم آموزش و پرورش اجتماعی کردن دانش آموزان است و به هر میزان که در این رسالت بهتر عمل کنیم می توانیم شاهد جامعه شایسته تری در آینده برخوردار باشیم.

سید نظام مرادی با بیان اینکه دانش آموزان سفیران تامین اجتماعی هستند افزود: از آنجا که می توان سازمان تامین اجتماعی را به عنوان یکی از مهمترین بخشهای اقتصادی و اجتماعی جامعه برشمرد، نیاز به آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان و آینده سازان با سازو کار این حوزه محسوس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار