ستاره تیم ملی اسپانیا خرید جدید آمریکایی‌ها برای لیگ حرفه‌ای ام‌ال‌اس

تهران (پانا) –  مهاجم اتلتیکو مادرید قصد دارد برای ادامه فوتبالش راهی لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا شود.  

کد مطلب: ۸۱۹۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
ستاره تیم ملی اسپانیا خرید جدید آمریکایی‌ها برای لیگ حرفه‌ای ام‌ال‌اس

به گزارش اس‌پی‌ان؛ فرناندو تورس 34 ساله در پایان فصل قراردادش با اتلتیکو مادرید به پایان خواهد رسید و در لیگ و فضایی جدید به آخرین سال‌های فوتبال خود ادامه خواهد داد.

در حالی که فرناندو تورس از لیگ چین پیشنهادی بزرگ و گران قیمت دارد اما به نظر می‌رسد برای این مهاجم مشهور لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا دارای اولویت بیشتری باشد و او ترجیح می دهد فوتبالش را در ام ال اس به پایان برساند. در همین راستا منابع خبری به وب‌سایت اسپانیایی معتبر اس‌پی‌ان گفته‌اند یک دیدار برنامه ریزی شده بین نماینده فرناندو تورس و باشگاه شیکاگو فایر آمریکا صورت گرفته است اما مشخص نیست که این گفت‌وگو بین دو طرف ادامه خواهد داشت یا خیر.

اما نماینده فرناندو تورس به یک رادیوی اسپانیایی گفته است که شیکاگو فایر تنها یکی از تیم‌های علاقمند به جذب تورس است و او از تیم‌های دیگری در آمریکا پیشنهاد دارد.

از تیم‌های مونترال کامپکت، هیوستون دینامو و اسپورتینگ کانزا سیتی بعنوان مشتری‌های جدید تورس نام برده شده است اما گفته می‌شود تورس قصد دارد برای ادامه فوتبالش به شهری برود که آب و هوایی معتدل داشته باشد و بر همین اساس از هیوستون به‌عنوان شهر مورد نظر تورس نام برده می‌شود تا شانس هیوستون دینامو برای جذب او بیشتر شود اما این باشگاه منتظر است تا ببیند از گفت‌وگوهای تورس و شیکاگو فایر چه چیزی بدست خواهد آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار