لیگ اروپا؛ یک چهارم نهایی بدون شگفتی تمام شد

تهران (پانا) –با پایان دیدارهای دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، تیم‌های حاضر در نیمه نهایی مشخص شدند.

کد مطلب: ۸۱۲۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
لیگ اروپا؛ یک چهارم نهایی بدون شگفتی تمام شد

با انجام چهار دیدار همزمان مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به پایان رسید و چهار تیم حاضر در نیمه نهایی معرفی شدند.

آرسنال در شرایطی برای جدال با زسکا مسکو به روسیه سفر کرده بود که با 6 برد متوالی در دیدارهای رسمی روزهای خوبی را سپری می‌کند و بازی رفت را هم با برد قاطع 4 بر یک در لندن تمام کرده بود تا بهترین روحیه پیش از بازی در اختیار مردان آرسن ونگر باشد. البته روحیه و روند رو به رشد رئال درحالی بود که زسکا مسکو با دو شکست متوالی در بازی‌های رسمی آماده میزبانی از آرسنال برای دومین بار در تاریخ شد و امیدوار بود یکبار دیگر مانند سال 2006 بتواند توپچی‌ها را در مسکو شکست دهد.

برتری کامل زسکا مسکو در نیمه اول باعث شد تا این تیم با برد یک بر صفر به رختکن برود و با همان روند خوبی که در 45 دقیقه اول داشتند؛ وارد نیمه دوم شوند و به گل دوم هم در دقیقه 50 دست یابند. دریافت گل دوم زنگ خطری جدی را برای آرسن ونگر به صدا در آورد که شاید اتفاق تلخی که برای بارسا افتاد در انتظار آرسنال هم باشد. پس از گل دوم توپچی‌ها نبض کار را دست گرفتند و دقیقه 75 دنی ولبک با گل ارزشمند خود تا حدود زیادی استرس بالا را از هواداران این تیم گرفت و در نهایت در دقیقه دوم از وقت اضافه نیمه دوم رمزی گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش در مجموع 6 بر 3 برنده شود.

دومین دیدار تاریخ تیم‌های المپیک مارسی و لایپزیگ آلمان هم در حالی برگزار شد که تیم آلمانی در دیدار رفت با پیروزی یک بر صفر زمین را ترک کرده بودند و امیدوار بودند که بتوانند از بحران نتیجه نگرفتن المپیک مارسی در ورزشگاه خانگی‌اش که در دو دیدار آخر ادامه داشت استفاده کند.

گل زودهنگام بروما برای لایپزیگ شوک بزرگی را به مارسی وارد کرد اما میزبان برای جبران تنها به 4 دقیقه وقت نیاز داشت تا بازی مساوی شود و در نهایت این مارسی بود که با برد قاطع 5 بر 2 زمین را ترک کرد و در مجموع 5 بر 3 برنده شد.

سالزبورگ که روند خوبی در دیدارهای خانگی خود طی ماه‌های اخیر داشته و یک سال و 5 از آخرین شسکتش در دیداری خانگی می‌گذرد؛ در حالی میزبان لاتزیو بود که آبی‌های شهر رم بازی رفت را با پیروزی 4 بر 2 به پایان رسانده بودند.

روزهای خوب تیم اتریشی در دیدارهای خانگی اینبار مقابل لاتزیو ادامه پیدا کرد و آنها در دیداری جذاب توانستند نماینده ایتالیا را 4 بر یک شکست دهند و با پیروزی 6 بر 5 به مرحله بعد برسند.

اسپورتیگ لیسیون پرتغال هم در حالی میزبان اتلتیکو مادرید بود که در بازی رفت با شکست 2 بر صفر مادرید را ترک کرده بود اما در دیدار برگشت آماده شده بود که در چهارمین بازی تاریخش مقابل اتلتیکو برای اولین بار این تیم را شکست دهد و به روند خوبش در دیدارهای خانگی پس از 4 برد متوالی و 20 بازی بدون باخت ادامه دهد.

فوتبال دفاعی اتلتیکو به این تیم کمک خوبی کرد تا شکست یک بر صفر را حفظ کنند و در مجموع با برتری 2 بر یک راهی نیمه نهایی شوند.

بدین ترتیب چهار تیم آرسنال، المپیک مارسی، سالزبورگ و اتلتیکو مادرید راهی مرحله نیمه نهایی شدند و باید تا جمعه برای قرعه کشی منتظر باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار