شب انتقام‌ها در لیگ اروپا کامل شد

تهران (پانا)- دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با برگزاری چهار دیدار همزمان پیگیری شد.

کد مطلب: ۸۱۱۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
شب انتقام‌ها در لیگ اروپا کامل شد

دیدارهای دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با 4 بازی همزمان پیگیری شد.

در دیدارهای دور رفت آرسنال که در مرحله قبل آ.ث.میلان را حذف کرده بود پس از 12 سال به مصاف زسکا مسکو رفت تا برای کسب اولین برد تاریخش مقابل این تیم روسیه‌ای تلاش کند. نیمه توفانی شاگردان آرسن ونگر در همان 45 دقیقه اول جواب داد و این تیم در نهایت با دبل لاکاتزده (23 پنالتی و 35) و رمزی (9، 28) در مقابل تک گل دقیقه 15 گولوین به پیروزی 4 بر یک رسید تا اولین برد تاریخ آرسنال مقابل زسکا کسب شود و بلندی برای صعود به نیمه نهایی بردارد.

اتلتیکو مادرید و اسپورتینگ لیسبون هم در حالی پس از 8 سال مقابل هم صف آرایی کردند که هر دو تقابل تاریخ‌شان با تساوی به پایان رسیده بود. اتلتیکو از برتری نیمه اولش استفاده کرد و با دو گل ذقیقه یک کوکه و 40 گریژمن نیمه اول را 2 بر صفر به پایان رساند. بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا اولین برد در دیدارهای روبه‌رو بدست آید.

لاتزیو و سالزبورگ هم سومین بازی تاریخ خود را انجام دادند؛ آنها در حالی پس از 9 سال با هم روبه‌رو شدند که سالزبورگ هر دو بازی تاریخ را با نتیجه مشابه دو بر یک برده بود. دیدار سوم دو تیم پرگل بود و لاتزیو در شبی جذاب با برد 4 بر 2 از زمین خارج شد تا هم از سالزبورگ انتقام بگیرد و هم به حضور در نیمه‌نهایی امیدوار شود.

اما دیدار لایپزیگ و المپیک مارسی در آلمان تنها دیداری بود که تیم‌ها برای اولین بار در تاریخ روبه‌روی هم قرار می‌گرفتند. در شبی که مارسی در هر دو نیمه تیم برتر زمین بود، این لایپزیگ بود که به لطف گل وقت اضافه نیمه اول به پیروزی یک بر صفر رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار