رقابت موسسات آموزش زبان در بخش ناشران دیجیتال نمایشگاه کتاب تهران

تهران (پانا) - امسال بخش ناشران دیجیتال نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرصه رقابت موسساتی است که با ارائه جدیدترین نرم‌افزارها و بسته‌های آموزش زبان سعی در جذب علاقه‌مندان به زبان‌آموزی دارند.

کد مطلب: ۸۱۹۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
رقابت موسسات آموزش زبان در بخش ناشران دیجیتال نمایشگاه کتاب تهران

امسال بخش ناشران دیجیتال نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرصه رقابت موسساتی است که با ارائه جدیدترین نرم‌افزارها و بسته‌های آموزش زبان سعی در جذب علاقه‌مندان به زبان‌آموزی دارند.

یکی از فعالان این بخش «جزیره زبان منوچهرزاده» است که هر روز از طریق قرعه‌کشی جوایز ارزنده‌ای به 10 برنده اعطا می‌کند.

جایزه برندگان خوش‌شانس تهرانی حضور رایگان در دوره آموزش زبان به مدت یک ترم است و برندگان شهرستانی هم می‌توانند یک بسته آموزشی زبان را نیم‌بها خریداری کنند.

برای شرکت در این قرعه‌کشی تنها کافی‌ست به غرفه مذکور در سالن ناشران دیجیتال سری بزنید و فرم شرکت در قرعه کشی را پر کنید.

فریبا عبداللهی کارشناس آموزشی موسسه منوچهرزاده درخصوص شیوه آموزش زبان در این موسسه می‌گوید: آموزش‌های ما به سبک «اودیو لینگوال» (audio lingual method) یعنی آموزش دوزبانه مبتنی بر گفتار و شنیدار است.

به گفته عبداللهی تنها مدرس دوره‌های مذکور دکتر منوچهرزاده مدرس بنام زبان انگلیسی است و کلاس‌های مذکور در خیابان فلسطین تهران برگزار می‌شود. زبان‌آموزان غیرتهرانی می‌توانند با خرید بسته‌های آموزشی، ضمن بهره‌گیری از فایل‌های صوتی و تصویری کلاس‌ها، از پشتیبانی هفتگی موسسه برخوردار شوند.

وی با اشاره به گارانتی ارائه شده روی تمامی دوره‌ها و بسته‌های آموزش زبان گفت: اگر زبان‌آموز بعد از 5 جلسه شرکت در کلاس‌ها تمایل به ادامه دوره نداشته باشد، کل مبلغ پرداختی دوره به او مسترد خواهد شد. همچنین بسته‌های ما دارای گارانتی 30 روزه هستند و چنانچه زبان‌آموز تا 30 روز پس از دریافت بسته از مراحل کار رضایت نداشته باشد کل مبلغ پرداختی به وی مسترد می‌شود.

امسال انواع اپلیکیشن‌ها و بسته‌های آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، روسی، ایتالیایی، اسپانیایی و عربی با بهره‌گیری از متدهای نوین آموزشی در بخش ناشران دیجیتال سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود. شما هم اگر مدت‌هاست آرزوی یادگیری یک زبان خارجی را در سر دارید تا فرصت باقی‌ست سری به بخش «ناشران دیجیتال» در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بزنید. ناشران دیجیتال یکی از مهم‌ترین بخش‌های نمایشگاه کتاب امسال به شمار می‌رود که هرروز از 10 صبح تا 10 شب در محوطه شمالی مصلا نزدیک به ایستگاه متروی مصلا میزبان دوستداران کتاب است.

سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار