یک برنامه شگفت‌انگیز برای کودکان 6 ماهه تا 7 ساله

تهران (پانا) - نمایشگاه کتاب امسال عرصه رقابت صدها برنامه و بسته آموزشی - سرگرمی جذاب ویژه کودکانِ گروه‌های سنی مختلف است که بعضی از این بسته‌ها قادر هستند بار مسئولیت آموزشی والدین را سبک‌تر کنند.

کد مطلب: ۸۱۹۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
یک برنامه شگفت‌انگیز برای کودکان 6 ماهه تا 7 ساله

تکنولوژی دیجیتال که امروز بر زندگی بشر سلطه یافته و با هدف آسان‌ترکردن کارها وارد جزئی‌ترین امور روزانه افراد بزرگسال شده است، خردسالان را فراموش نکرده و با زیباترین وجدیدترین ابزارهای آموزشی و سرگرمی، راه و رسم زندگی در دنیای پیچیده امروز را به آنها می‌آموزد.

یکی از محصولات جدید رائه شده در نمایشگاه کتاب امسال بسته آموزشی - سرگرمی «کودک شگفت‌انگیز» است که با بهره‌گیری از فیلم‌های انیمیشن موزیکال، کتاب و فلش‌کارت اصول زندگی و رفتار در خانواده، جامعه و محیط زندگی را به کودکان 6 ماهه تا 7 ساله می‌آموزد و آنها را با موضوعاتی چون فرهنگ ترافیک، میوه‌ها، حیوانات، مشاغل، اماکن، اشکال هندسی و وسایل منزل آشنا می‌کند.

بیژن فطانت که به همراه فرزندش علیرضا فطانت عهده‌دار مراحل تولید این بسته آموزشی - سرگرمی شامل ساخت انیمیشن، صدابرداری، دوبله، شعروموسیقی، گرافیک و امور فنی بوده است درباره بسته کودک شگفت‌انگیز می‌گوید: بسته شامل 8 عدد دی وی دی فیلم، یک کتاب مصور و 200 فلش‌کارت دوزبانه (انگلیسی - فارسی) است که علاوه بر برنامه‌های سرگرم‌کننده، می‌تواند ایفاگر نقش یک معلم مهدکودک نیز باشد.

امسال علاوه بر برنامه مذکور، صدها بسته آموزشی - سرگرمی جذاب ویژه کودکان گروه‌های سنی مختلف در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود که برای آشنایی با آنها کافی‌ست سری به بخش «ناشران دیجیتال» در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بزنید. ناشران دیجیتال یکی از مهم‌ترین بخش‌های نمایشگاه کتاب امسال به شمار می‌رود که هرروز از 10 صبح تا 10 شب در محوطه شمالی مصلا نزدیک به ایستگاه متروی مصلا میزبان دوستداران کتاب است.

سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار