آثار موتزارت و بتهوون در سالن رسانه‌های دیجیتال

تهران (پانا) - یکی از غرفه‌داران بخش دیجیتال معتقد است تنها افراد معدودی که قصد خرید نرم‌افزار بخصوصی را دارند گذرشان به بخش رسانه‌های دیجیتال می‌افتد.

کد مطلب: ۸۱۹۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
آثار موتزارت و بتهوون در سالن رسانه‌های دیجیتال

دوستداران موسیقی بی‌کلام ایرانی و کلاسیک قطعا از پیدا کردن این غرفه خوشحال خواهند شد. غرفه ای که ده‌ها عنوان موسیقی بی‌کلام ایرانی و خارجی در آن عرضه می‌شود و شما می‌توانید پیش از انتخاب هر یک از این محصولات، در میان همهمه‌ و غوغای محیط نمایشگاه، لحظاتی با شنیدن یک قطعه موسیقی زیبا غرق آرامش و شادمانی شوید.

غرفه فرهنگ رسانه پویا در بخش رسانه‌های دیجیتال عرضه‌کننده لوح‌های فشرده انواع موسیقی بی‌کلام است که طیف گسترده‌ای را برای پاسخگویی به سلیقه‌های مختلف موسیقایی عرضه می‌کند.

اگر دوستدار موسیقی کلاسیک هستید مجموعه آثار موتزارت و بتهوون توجه شما را جلب می‌کند و اگر طرفدار سبک نیوایج هستید مجموعه آثار کیتارو موزیسین برجسته ژاپنی نگاه‌تان را به سوی خود خواهد کشید. ارمغان موسیقی شاد ایرانی و مجموعه موسیقی پاپ ایرانی برای طرفداران موسیقی ایرانی عرضه می‌شود. حتی اگر اهل مدیتیشن باشید آلبوم «صدای طبیعت» قطعا مورد پسندتان خواهد افتاد.

مرضیه مولایی مسئول فروش این غرفه در گفت‌وگویی با پانا با اشاره به شرایط بهتر مصلا در مقایسه با شهر آفتاب، محل نمایشگاه سال 96، گفت: سال گذشته در شهر آفتاب استقبال خیلی پایین بود چون دوری مسافت افراد بسیاری را از بازدید نمایشگاه منصرف کرده بود.

وی درخصوص جانمایی بخش رسانه‌های دیجیتال در نمایشگاه کتاب سی و یکم اظهار کرد: اگر این امکان وجود داشت که ما هم در شبستان به ارائه محصولات‌مان مشغول می‌شدیم، بی شک تاثیر بسیار مثبت چشمگیری بر فروش ما داشت؛ چون در محل فعلی علاوه بر اینکه جداسازی از سایر ناشران باعث تردد کمتر بازدیدکنندگان می‌شود، دوری راه هم به آن اضافه می‌شود و در نتیجه تنها افراد معدودی که قصد خرید سی دی یا نرم‌افزار بخصوصی را دارند گذرشان به این مکان می‌افتد.

انواع سی دی و دی وی دی موسیقی بی‌کلام از محصولات ارائه شده در نمایشگاه کتاب امسال است. اگر شما هم دوستدار موسیقی بی‌کلام ایرانی یا خارجی هستید، برای آشنایی با محصولات ارائه شده در این حوزه، سری به بخش «رسانه‌های دیجیتال» در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بزنید. رسانه‌های دیجیتال یکی از مهم‌ترین بخش‌های نمایشگاه کتاب امسال به شمار می‌رود که هرروز از 10 صبح تا 10 شب در محوطه شمالی مصلا نزدیک به ایستگاه متروی مصلا میزبان دوستداران کتاب است.

سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار