معلمان نمونه آذربایجان شرقی تجلیل شدند

پاشایی: استقرار فرهنگ سپاس و قدردانی از معلمان رویکرد اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است

تبریز (پانا)- مراسم تجلیل از 39 معلم نمونه استان آذربایجان شرقی در سال 1397، صبح امروز در باشگاه فرهنگیان تبریز با حضور مسئولین ارشد استانی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۹۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
پاشایی: استقرار فرهنگ سپاس و قدردانی از معلمان رویکرد اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است

جعفر پاشایی در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان در باشگاه فرهنگیان تبریز با خاطرنشان ساختن تکریم جایگاه و منزلت معلمان در طول سال در بدنه جامعه گفت، اقشار مختلف جامعه با آموزش و پرورش در ارتباط اند و توسعه و تعالی اجتماعی در گرو توجه به آموزش و پرورش است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با تاکید بر این مسئله که ارتقای رضایتمندی عمومی معلمان بایستی سرلوحه تصمیم گیری ها و اقدامات مسئولان باشد، اذعان داشت: استقرار فرهنگ سپاس و قدردانی از معلمان رویکرد اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است.

وی با بیان اینکه امسال طی طرح ابتکاری کمپین های مردمی در ایستگاه ها، معابر و میادین فرهنگ سپاس معلم را به خوبی به جا آوردند، افزود: برگزاری اردوی فرهنگی برای بانوان سرپرست خانوار، تجلیل از بازنشستگان و شاغلین، غبارروبی مزار شهدا و عیادت از بیماران جزو اقدامات برجسته در این ایام بوده است.

پاشایی ضمن یادآوری این مطلب که آموزش و پرورش زیربنایی ترین، گسترده ترین و محوری ترین عامل توسعه پایدار است، گفت: امسال در استان 38 برنامه جامع در کنار برنامه های فرعی مدارس برای پاسداشت مقام معلم در سطح استان اجرا شده است.

گفتنی است، در این آیین از 39 معلم نمونه استان، یک معلم نمونه کشور و 17 معلم ستادی و اقماری از دانشگاه فرهنگیان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار