تربیت اجتماعی ماموریت سازمانهای دانش آموزی است

کاشان (پانا) -معاون سازمان دانش آموزی استان یزد گفت: آموزش مهارتهای زندگی و تربیت اجتماعی و آماده کردن دانش آموزان برای زندگی بهتر به عنوان شهروندان آینده از ماموریتهای سازمان دانش آموزی است.

کد مطلب: ۸۱۹۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
تربیت اجتماعی  ماموریت سازمانهای دانش آموزی است

حمید فلاح زاده در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: اعتماد به نفس، مسوولیت پذیری، مشارکت جویی و قدرت راهبری و راهبردی دانش آموزان میوه تشکیلات دانش آموزی در مدرسه است.

وی افزود: مشارکت و ایفای نقش در فعالیتهای متنوع و آشنایی با مشکلات، موانع و هر آنچه مورد نیاز دانش آموزان است منجر به آموزش مهارتهای زندگی به آنها می شود.

وی تصریح کرد: آموزش های نظری و تئوری نظام آموزشی در مدرسه، با فعالیتهای عملی تکمیل می شود که این هدف در عضویت دانش آموزان در تشکیلات دانش آموزی پیگیری می شود.

وی تاکید کرد: دانش آموزان، قدرت مدیریت، مهارت های هشتگانه زندگی ، مهارت نه گفتن، گذشت، صبر، بازی و شادی و دوستی با طبیعت را فرا می گیرند که از ضرورتهای زندگی است.

معاون سازمان دانش آموزی استان یزد گفت: امروز بخش بزرگی از وقت دانش آموزان ما در فضای مجازی و ارتباطات گسترده آن می گذرد که اگر نتوانیم این با برنامه ریزی هدفمند و متناسب با علاقه دانش آموزان هماهنگ کنیم، فرزندان ما با اهداف سازندگان آن هدایت خواهند شد.

فلاح زاده افزود: از مجموع 210 هزار دانش آموز استان یزد، 23 هزار نفر در تشکیلات دانش آموزی عضو هستند .

در آستانه 21 اردیبهشت ، سالروز تشکیل سازمان دانش آموزی، نشست سالانه مجمع مربیان و مدرسان تشکیلات دانش آموزی استانهای یزد و اصفهان به مدت دو روز در کاشان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار