سرپرست اداره کل آموزش و پرورش اصفهان در جمع روسای سازمان دانش آموزی مناطق و نواحی اصفهان:

اولویت جامعه باید آموزش و پرورش باشد

اصفهان(پانا)_سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در جمع روسا و کارشناسان سازمان دانش آموزی مناطق و نواحی استان گفت : بی مهری به آموزش و پرورش به جامعه و آینده آن ضربه خواهد زد.

کد مطلب: ۸۰۷۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
اولویت جامعه باید آموزش و پرورش باشد

دومین گردهمایی یک روزه روسای سازمان دانش آموزی مناطق و نواحی 41 گانه استان اصفهان در سال تحصیلی 97 -96 با حضور سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این گردهمایی پس از تقدیر و تشکر از روسا و کارشناسان سازمان دانش آموزی و تبریک پیشاپیش سال نو گفت : همه ما باید روزانه اعمال خود را حسابرسی کنیم و به خود و اعمال خود مراجعه کنیم و در مورد حق و حقوق زیردستان مراقب باشیم ، پست ها و مقام ها و تشویق ها رفتنی است و آنچه می ماند کارنامه اعمال ما است.

احمدی در ادامه گفت : اولویت جامعه باید آموزش و پرورش باشد و این سخن نه به معنای آن است که چون ما در آموزش و پرورش شاغل هستیم اینگونه سخن میگوییم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه با اشاره به فعالیت های سازمان دانش آموزی گفت : آموزش و پرورش یک نهاد اجتماعی است و نباید به آن نگاه سیاسی شود و نگاه سیاسی به آموزش و پرورش ، به آن ضربه خواهد زد و نباید سیاست در آموزش و پرورش بکار برده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار