علیرضا جهانبخش: من بازیکن جاه‌طلبی هستم و آمادگی یک چالش بزرگ‌تر را دارم

تهران (پانا) –  آقای گل ایرانی فوتبال هلند از آمادگی بالای خود برای حضور در فوتبالی سطح بالاتر از این کشور خبر داد.  

کد مطلب: ۸۱۹۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا جهانبخش: من بازیکن جاه‌طلبی هستم و آمادگی یک چالش بزرگ‌تر را دارم

به گزارش سایت باشگاه آلکمار، علیرضا جهانبخش به آخرین فصل حضور خود در باشگاه آلکمار و فوتبال هلند به بهترین و رویایی ترین شکل ممکن پایان داد. او در طی این فصل 21 بار گلزنی کرد تا در اقدامی تاریخی تبدیل به اول بازیکن ایرانی و آسیایی شود که توانسته در لیگی اروپایی آقای گل شود.

پس از پایان دیدار هفته آخر آلکمار که با پیروزی 6 بر صفر همراه بود، علیرضا جهانبخش آقای گل فوتبال هلند گفت: گلزنی و دادن پاس گل حس خیلی خوبی است و من از هفته اول تلاش کردم که به آلکمار کمک کنم. خیلی خوشحالم که با پایان فصل توانسته‌ام آقای گل فوتبال هلند شوم.

جهانبخش مدت‌هاست مشتری بزرگ و جدی به نام ناپولی در سری آ ایتالیا دارد و این فرصت به سمت هافبک ایرانی داده شده که شانس خود را در لیگ بزرگ‌تر و لیگ قهرمانان اروپا آزمایش کند. او در واکنش به این پیشنهادها گفت: هنوز هیچ حرفی با مدیر برنامه‌هایم نزده‌ام؛ من بازیکن جاه‌طلبی هستم و آمادگی یک چالش بزرگ‌تر را دارم.

او در پایان دیدار با زوله به شدت از سوی هواداران آلکمار تشویق شد، جهانبخش به این موضوع اینگونه واکنش نشان داد: من فردی احساسی هستم و وقتی هواداران به من احساس خوب بدهند در زمین بهتر بازی می‌کنم. هواداران آلکمار هم از ابتدای حضورم حمایت خوبی از من کردند و باید از آنها تشکر کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار