مدیرکل امور تربیتی آموزش و پرورش اعلام کرد: تاسیس باشگاه حامیان تربیت

تهران (پانا) - نشست روسای ادارات امور تربیتی قطب‌های ششگانه کشوری با حضور مدیرکل امور تربیتی و مشاوره برگزار که در این جلسه درباره تاسیس باشگاه حامیان تربیت بحث و بررسی شد.

کد مطلب: ۸۱۹۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل امور تربیتی آموزش و پرورش اعلام کرد: تاسیس باشگاه حامیان تربیت

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مسعود شکوهی در این جلسه اظهار کرد: همانگونه که در حوزه آموزش خودمان را ملزم به اجرا می‌بینیم باید در حوزه امور تربیتی و پرورشی هم اینگونه عمل کنیم.

وی با بیان اینکه با توجه به وضع موجود هنر مدیران در این است که با وجود همه مشکلات و کمبودها دنبال راهکارهای اجرایی مختلف باشند، تصریح کرد: یکی از موضوعات مهمی که در آموزش و پرورش مغفول مانده اقتصاد آموزش و پرورش است.

شکوهی افزود: روسای ادارات استان‌‌ها علاوه بر اینکه به نیروی انسانی و ساماندهی آن می‌پردازند باید در خصوص مسایل امور تربیتی و مربیان هم توجه ویژه داشته باشند.

وی در ادامه گفت: انتظار ما از قطب‌‌های تشکیل شده در سطح کشور این هست که بر اساس موضوعات اعلام شده، راهکارهای اجرایی دقیق را مشخص کنند و با استفاده از ظرفیت های علمی موجود در استان‌ها چالش‌های موجود در این حوزه را احصاء و مورد بررسی قرار دهند.

شکوهی با بیان اینکه نباید تسلیم بحران شد، اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی به هنگام بروز بحران آن را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنیم به گونه که بیشترین موفقیت‌ها را در زمان ممکن کسب کنیم.

وی در خصوص نشریه تربیت نیز عنوان کرد: ما در نظر داریم از اول مهر ماه سال جاری مجدد این نشریه را با چهار عنوان تربیت مشاور ، تربیت، تربیت مدیران و تربیت علمی - ترویجی منتشر کنیم که امیدواریم بعدا به علمی - پژوهشی تبدیل شود.

شکوهی در پایان از تأسیس باشگاه حامیان تربیت خبر داد و افزود: البته برای محقق شدن این امر نیاز به تشکیل بانک اطلاعاتی مربیان امور تربیتی در سراسر کشور داریم که امیدواریم با همکاری استان‌ها و ایجاد یک ساز و کار مناسب این امر محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار