مدیر کل مشاوره آموزش و پرورش اعلام کرد

تهیه 3 جلد کتاب آموزشی ویژه دانش‌آموزان، اولیا و کارکنان مدرسه

تهران (پانا) - مدیر کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش از تهیه سه جلد کتاب آموزشی ویژه دانش‌آموزان، اولیا و کارکنان مدرسه خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۸۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تهیه 3 جلد کتاب آموزشی ویژه دانش‌آموزان، اولیا و کارکنان مدرسه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مسعود شکوهی خطاب به روسای ادارات مشاوره و امور تربیتی استان‌های سراسر کشور اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف هدایت تحصیلی فرآیندی با رویکرد طراحی مسیر زندگی، لازم است تا با بستر سازی مناسب و ارائه آموزش‌های تدریجی، امکان خودشناسی (شناخت استعداد، رغبت، شخصیت، توانایی) و محیط شناسی تحصیلی _ شغلی (شناخت رشته های تحصیلی، محیط های شغلی بعد از فراغت از تحصیل و ... ) با بهره گیری از توان کارکنان مدرسه و اولیای دانش آموزان فراهم شود.

وی تصریح کرد: برای تحقق این امر یکی از اقدامات مهم کمیته هدایت تحصیلی وزارت آموزش و پرورش تهیه سه جلد کتاب آموزشی ویژه دانش‌آموزان، اولیا و کارکنان مدرسه بوده تا علاوه بر ایجاد زمینه رشد آگاهی، نگرش و رفتار توأمان آنان، زمینه ای برای تسهیل و انتخاب مسیر زندگی عاقلانه و آگاهانه نیز برای آنان فراهم شود.

بنا بر این گزارش، شایسته است روسای ادارات مشاوره دوره‌های تحصیلی و امور تربیتی استان‌ها با تشکیل کارگروه نسبت به توجیه دقیق کارشناسان مناطق، مدیران و مشاوران مدارس، اهتمام لازم را برای تهیه این مجموعه ازطریق سامانه emis.rayadars.ir فراهم کنند تا تمامی دانش‌آموزان، کارکنان و اولیا در پایه های هفتم، هشتم و نهم به سهولت امکان دستیابی و تهیه کتب فوق را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار