آیین تجلیل وبزرگداشت مقام معلم در تربت جام برگزارشد

تربت جام (پانا)- به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و سالروز شهید مرتضی مطهری با حضور فرماندار، رییس آموزش و پرورش، معاون پرورشی آموزش وپرورش، امام جمعه و جمع کثیری از فرهنگیان، مربیان، صالحین، آموزش نظامی و هادیان سیاسی مراسم گرامیداشت مقام معلم درهیئت رزمندگان تربت جام برگزار و با لوح سپاس تقدیرشد.

کد مطلب: ۸۱۹۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل وبزرگداشت مقام معلم در تربت جام برگزارشد

رئیس آموزش وپرورش تربت جام دراین مراسم شهادت مرتضی مطهری و سرآغاز رویش علم در کشوربرشمرد وروز معلم را به فرهنگیان ودانش آموزان تبریک گفت.

وی همچنین بابیان اینکه تاریخ ایران اسلامی یادآور شکوه و عظمت زنان ومردان پاکباخته ای است که در عرصه ی تعلیم وتربیت زیباترین جلوه های عشق وایثار را به نمایش گذاشته اندگفت:معلمان به عنوان باغبان درخت انسانیت واخلاق در وجود آدمی ظرافت وزیبایی را در عرصه تعلیم و تربیت بنا نهاده اند.

دکترغلامرضا بهرامپور اظهارداشت:جامعه بشری هر آنچه دارد،مرهون همت ئالای صاحبان اندیشه ودانایی است که زندگی موفقیت آمیز فردا، روایتی از درس امروزآنان است.

در ادامه حجت الاسلام عابدی گفت:کار معلمان این است که زمینه جرم را از بین ببرند و جامعه سخت به تعلیم و تربیت نیازمند است ودر دنیای امروز معلم شر مثل تلگرام و شبکه های اجتماعی داریم.

وی درپایان خاطرنشان کرد:یکی از ابزارهای مهم توسعه آینده هرکشوری،تربیت وآموزش بسیج جوانان عنوان کرد واز خدمات معلم وفداکار شهرستان تربت جام که با زحمات بی دریغ خود درس اخلاق و ایثار را به همگان آموخت تشکر کرد.

شایان ذکراست:اجرای سرود،شعرخوانی،بیان خاطره،نوحه سرایی، سرود و پخش نماهنگ شهدای دفاع مقدس ومدافعان حرم،تجلیل از فرهنگیان از برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار