فرماندار یزد:

تکریم و تجلیل از مقام معلم باید به مشارکت همگانی تبدیل شود

یزد(پانا)- فرماندار یزد گفت: همه اقشار جامعه به موضوع گرامیداشت مقام شامخ معلم توجه دارند، اما این مهم باید به مشارکتی همگانی و عمومی تبدیل شود.

کد مطلب: ۸۱۶۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تکریم و تجلیل از مقام معلم باید به مشارکت همگانی تبدیل شود

"مصطفی سالاری" در جلسه ای با مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد با اشاره به اقدامات شایسته شهرداری یزد به ویژه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در ایام عید نوروز۹۷ اظهار داشت: خوشبختانه در سال جدید برنامه های خلاقانه و ابتکاری هم برای شهروندان و هم در راستای پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی در شهر یزد اجرایی شد که به طور قطع در افزایش روحیه نشاط، شادابی و امید تأثیر داشته است.

فرماندار یزد با بیان اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد باید در مسیر تحقق رسالت‌های واقعی خویش گام بردارد ابراز امیدواری کرد: در دوره جدید مدیریت این سازمان با استفاده از خردجمعی و نظرات کارشناسان شاهد اتفاق رویدادهای جدید در سطح شهر باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درپیش بودن سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم بیان کرد: هفته بزرگداشت مقام معلم هر سال فرصتی مغتنم برای قدردانی از زحمات فعالان عرصه تعلیم و تربیت است.

سالاری، بر نهادینه ساختن فرهنگ تکریم، تجلیل و احترام به مقام معلم به صورت مستمر در بین اقشار مختلف جامعه تأکید و خاطرنشان کرد: فعالیت و مشارکت آحاد مردم جامعه برای اجرای برنامه ها متناسب با شأن کارگران و معلمان در این هفته مهم و اثربخش است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد از آمادگی کامل فرمانداری برای همکاری و پیگیری اجرای برنامه های بزرگداشت این هفته خبر داد و افزود: باید از ظرفیت های سایر نهادهای شهرستان به ویژه شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به منظور اجرای برنامه های متنوع در این هفته استفاده شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های فرمانداری و سایر نهادها از اقدامات این سازمان در ایام عید نوروز گفت: این حمایت و همچنین بازخوردهای مثبت مردم، مجموعه سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد را در رسیدن به اهداف تعیین شده مصمم تر خواهد کرد.

"عباس ملازینلی" همچنین با بیان اینکه همه افراد در هر رده و مقامی باید قدردان معلمان خود باشند، اعلام کرد: جلسات تخصصی و کارشناسی به منظور اجرای برنامه های مدنظر فرمانداری و خلاقانه در هفته گرامیداشت مقام معلم برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار