گزارش پانا/

امکان ندارد فعالیت های هنری به درس لطمه بزند

تبریز (پانا)- دانش آموز شرکت کننده در رشته تک نوازی سه تاردر مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری آذربایجان شرقی گفت:  اگر برنامه ریزی داشته باشیم امکان ندارد که  فعالیت های هنری به درس لطمه بزند.

کد مطلب: ۸۱۹۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
امکان ندارد فعالیت های هنری به درس لطمه بزند

محراب قلعه جویی دانش آموز شرکت کننده در رشته تک نوازی سه تار از منطقه میانه در حاشیه مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری آذربایجان شرقی در مجتمع طرح نو در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: خانواده پدری ام همگی به موسیقی علاقه دارند و در این رشته فعالیت دارند و خودم نیز از بچگی به موسیقی علاقه داشتم و از نواختن سه تار شروع کردم و پیانو و تار نیز می نوازم ولی رشته اصلی ام همان سه تار است.

وی در خصوص فعالیت در برنامه های خارج از برنامه های آموزشی مدرسه گفت: اگر برنامه ریزی داشته باشیم امکان ندارد که فعالیت های هنری به درس لطمه بزند.

این دانش آموز هنرمند گفت: در برخی مدارس شاید مدیر به برنامه های هنری علاقه داشته باشد و دانش آموزان را در این راه حمایت کند و لی دراکثر مدارس متاسفانه هنر جایگاهی ندارد.

قلعه جویی در خصوص این مسابقات نیز گفت: اقدامی شایسته است و سبب شده تا دانش آموزان استعدادهای خود را نشان دهند و در زمینه هنری خود شناخته شوند.

وی افزود: از مسئولین آموزش و پرورش استان می خواهم با توجه به این که مقام آوردن در سطح استانی و کشوری این مسابقات سخت است در میزان مبلغ جایزه تجدید نظر داشته باشند.

سید محمد میرنسل دانش آموز شرکت کننده در رشته هنرهای آوایی از ناحیه 4 تبریز نیز در حاشیه مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری آذربایجان شرقی در مجتمع سینما ناجی تبریز به خبر نگار پانا گفت: در این مساقات دو سرود آئینه خمینی و ای شهید را اجرا کردیم و سطح مسابقات نسبت به سال قبل بهتر بود و ما نیز اجرای خوبی داشتیم و امید داریم مقام بیاوریم.

علی غفارزاده دیگر عضوگروه سرود مدرسه صدرای پنج ادامه داد: روزانه حداقل یک ساعت در زنگ های تفریح و ساعاتی که درس مهم نداشتیم تمرین می کردیم.

محمد حسین رستمی دیگر عضو گروه سرود ادامه داد: علاوه بر برشته تجربی در رشته موسیقی نیز فعالیت دارم .

وی ادامه داد: این مسابقات سبب می شود تا صدایمان را آماده تر کنیم و استعدادهایمان را بشناسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار