معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: 

مسابقات فرهنگی و هنری جذاب ترین، شیرین ترین و با نشاط ترین مسابقات دانش آموزی است

تبریز(پانا) - علمی گفت: مسابقات فرهنگی و هنری جذاب ترین، شیرین ترین و با نشاط ترین مسابقاتی است که در طول سال تحصیلی برای دانش آموزان اجرا می شود.

کد مطلب: ۸۱۷۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات فرهنگی و هنری جذاب ترین، شیرین ترین و با نشاط ترین مسابقات دانش آموزی  است

طاهر علمی در تشریح اهداف برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان گفت: این مسابقات در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مهارت آموزی، تعامل و همدلی، شناسایی و شکوفایی استعداد های دانش آموزی و بالابردن سطح آگاهی دانش آموزان نسبت به فرهنگ، تربیت و سبک زندگی ملی و اسلامی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود، افزود: این مسابقات جذاب ترین، شیرین ترین و با نشاط ترین مسابقاتی است که در طول سال تحصیلی برای دانش آموزان اجرا می شود.

علمی در ادامه با اشاره به استقبال پرشور دانش آموزان از سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان استان گفت: این مسابقات در پنج رشته کلی هنر های آوایی، نمایشی و فیلم کوتاه، هنر های دستی و تجسمی، ادبی و پژوهشی، رسانه و فضای مجازی و کتابخوانی و 70 گرایش برای دانش آموزان تمامی مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم و در دو بخش حضوری و غیرحضوری برگزار می شود.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تعداد دانش آموزان راه یافته به مرحله استانی این دوره از مسابقات را 11 هزار دانش آموز اعلام کرد و افزود: نزدیک 9 هزار نفر از این دانش آموزان در بخش غیرحضوری و 3 هزار نفر نیز در بخش حضوری مسابقات شرکت کرده اند که 1600 نفر از دانش آموزان شرکت کننده در بخش حضوری دختر و مابقی پسر می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار