اهدای 12 هزار جلد کتاب به مناسبت روز معلم توسط یک مرکز حوزوی

تهران (پانا) - مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با مشارکت ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش به مناسبت روز معلم در قالب طرح ویژه‌ای اشتراک استفاده از کتابخانه همراه نور را به فرهنگیان سراسر کشور هدیه می‌دهد.

کد مطلب: ۸۱۸۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
اهدای 12 هزار جلد کتاب به مناسبت روز معلم توسط یک مرکز حوزوی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه ستاد همکاریها، در پی تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون ایجاد نهضت کتاب خوانی در کشور مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با مشارکت ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری(ره) و بزرگداشت روز معلم در قالب طرح ویژه‌ای اشتراک استفاده از کتابخانه همراه نور را به فرهنگیان سراسر کشور هدیه می‌دهد.

در این طرح ویژه که ثبت نام آن از امروز همزمان با میلاد سراسر نور منجی عالم بشریت آغاز و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت، فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه همراه نور (به آدرس hamrahnoor.ir ) از بیش از 12 هزار جلد کتاب در بیش از 30 موضوع مختلف تربیتی، آموزشی، عمومی و تخصصی به صورت 100درصد رایگان بهره مند شوند.

این طرح ویژه از سوی باشگاه کتابخوانی همراه نور و با مشارکت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش برنامه ریزی شده و در آن با مراجعه به پایگاه همراه نور از هدیه ویژه اشتراک یک ماهه کتابخانه همراه نور به صورت رایگان بهره مند می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار