با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد:

مراسم گرامیداشت روز معلم در چهاردانگه

چهاردانگه (پانا)- مراسم گرامیداشت مقام شامخ معلم با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، رئیس و معاونین اداره آموزش و پرورش چهاردانگه در آموزشگاه شهید وجدانی پاک منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۸۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مراسم گرامیداشت روز معلم در چهاردانگه

سعیده سید مومن، رئیس آموزش و پرورش چهاردانگه، با تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و همچنین اشاره به تقارن این روز با روز گرامیداشت مقام معلم، بیان کرد: تعلیم یکی از شئون الهی است و اول معلم عالم خود پروردگار است که قرآن را آموخت وخداوند این موقعیت را به پیامبران و اولیاء خود ارزانی کرد تا به راهنمایی و هدایت بشر بپردازد.

وی در ادامه با اشاره به سخن امام خمینی (ره) در مورد نقش معلم در جامعه عنوان کرد: نقش معلم در جامعه همانند نقش انبیاست، انبیاء خدا بخاطر هدایت و راهنمایی بندگان خدا آمدند و معلمان هم به راهنمایی و هدایت انسان ها می‌پردازند.

سید مومن عنوان کرد: به پاس این جایگاه مقدس و زحمات این شمع های فروزان در راه تربیت فرزندان ایران اسلامی باید ایامی را مسمی کرد و از شان آنان تجلیل به عمل آورد، قطعا تعلیم و تربیت انسانها پاداش فراوانی دارد و کسانی که خالصانه به امر تعلیم مشغولند از چنین پاداشی بی نصیب نخواهند بود.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار