مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با پانا

اجرای طرح جدید ترافیک تهران از شنبه

تهران (پانا) - مشاور فرهنگی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح ترافیک جدید از روز شنبه 15 اردیبهشت ماه می‌گوید از روز شنبه هرگونه تردد در محدوده طرح ترافیک، تنها بر اساس ضوابط جدید مجاز خواهد بود و در غیر این صورت تردد غیرمجاز تلقی خواهد شد.

کد مطلب: ۸۱۸۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح جدید ترافیک تهران از شنبه

علی پیرحسین‌لو در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه طرح ترافیک سال ۹۷ در روزهای شنبه تا چهارشنبه اجرا می‌شود، گفت: این طرح علاوه بر روزهای جمعه و تعطیلات رسمی، در روزهای پنجشنبه نیز اجرا نمی‌شود و ورود به محدوده طرح ترافیک در این روزها برای عموم شهروندان آزاد است.

مشاور فرهنگی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به تغییر ساعات اجرای طرح ترافیک سال 97 گفت: امسال برخلاف سال‌های قبل، مدت اجرای طرح ترافیک 2 ساعت افزایش ‌یافته است و از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۹ اجرا خواهد شد.

وی درخصوص تغییرات محدوده زوج و فرد نیز گفت: مقررات مربوط به محدوده طرح زوج و فرد در روزهای شنبه تا چهارشنبه همچون سنوات گذشته اجرا می‌شود و تغییری در این زمینه ایجاد نشده اما روزهای پنجشنبه تردد در این محدوده برای تمامی شهروندان آزاد است.

مشاور فرهنگی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس مصوبه جدید شورای ترافیک تهران، ساکنان محدوده طرح ترافیک علاوه بر این‌که می‌توانند بدون پرداخت عوارض، یک‌بار خروج قبل از ساعت ۸:۳۰ صبح و یک‌بار ورود بعد از ساعت ۱۷ عصر داشته باشند، برای برخورداری از این امکان، محدودیتی از بابت زوج یا فرد بودن پلاک خودرو نخواهند داشت.

وی یادآور شد: برای روزهای آغازین طرح ترافیک، امکانی برای شهروندان در نظر گرفته شده که چنانچه نتوانسته‌اند حساب شهروندی خود را شارژ کنند یا به موقع رزرو و خرید کنند مثل سنوات قبل بلافاصله جریمه نشوند بلکه به آن‌ها پیامک داده شود که حساب شهروندی خود را شارژ کنند و اگر این کار انجام نشود، هم عوارض طرح ترافیک و هم جریمه به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار