مدیرکل انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خبر داد: بازنگری اساسنامه انجمن اولیا و مربیان با رویکرد نقش آفرینی همه جانبه خانواده‌ها

تهران (پانا) - مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در جمع کارشناسان این انجمن مناطق و نواحی استان اردبیل گفت که اساسنامه انجمن اولیا ومربیان با رویکرد غیردولتی و با در نظر گرفتن نقش‌آفرینی همه‌جانبه خانواده‌ها بازنگری می‌شود.

کد مطلب: ۸۱۷۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خبر داد: بازنگری اساسنامه انجمن اولیا و مربیان با رویکرد نقش آفرینی همه جانبه خانواده‌ها

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش، نورعلی عباسپور با بیان اینکه بازتعریفی از جایگاه انجمن اولیا و مربیان به عنوان یک سازمان غیردولتی به‌زودی محقق خواهد شد، اظهار کرد: بخش مهمی از اساسنامه انجمن اولیا و مربیان به پایان رسیده است و با توجه به ماهیت غیردولتی انجمن اولیا و مربیان امیدواریم نقش خود را در سطح کلان نیز بتواند به خوبی ایفا کند.

عباسپور با عنوان اینکه در نظر داریم انجمن اولیا و مربیان یک مطالبه‌گر تربیت باشد، افزود: باید مطالبات خانواده‌ها را به سمتی سوق دهیم که آنان را از مدارس تربیت واقعی که همان آموزش مهارت‌های زندگی است، مطالبه کنند.

وی در خطاب به کارشناسان انجمن اولیا و مربیان نواحی و مناطق استان گفت: مهمترین وظیفه شما تشکیل انجمن اولیا و مربیان قوی در مدارس است اگر چنین اتفاقی روی دهد مدارس به مدت یک سال تحصیلی تضمین خواهد شد.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت با اشاره به اینکه باید خانواده‌ها را با مدارس آشتی دهیم، تصریح کرد: برای تحقق این امر باید خانواده‌ها در مدارس نقش‌آفرین باشند.

به گفته عباسپور، برای اینکه آموزش و پرورش دچار مشکل نشود باید خانواده و انجمن اولیا در مرکز توجه قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار