مدیرکل انجمن اولیا و مربیان خواستار شد: توجه به ارتقای کیفی دوره‌های آموزش خانواده در مدارس

تهران (پانا) – مدیرکل انجمن اولیا و مربیان بر ضرورت ارتقای کیفیت دوره‌های آموزش خانواده و مدارس تأکید کرد.

کد مطلب: ۷۰۱۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد

نورعلی عباسپور در دوره آموزشی مدرسان خانواده شهر تهران که صبح امروز در دبستان آرمینه مصلی­‌نژاد منطقه 6 برگزار شد با تأکید بر اینکه اغلب خانواده‌ها نسبت به روند آموزشی و پرورشی کودکان خود حساس هستند اظهار کرد: این مسئله به کیفیت آموزش‌ها کمک کرده و در واقع نوعی همکاری با اولیای مدرسه محسوب می‌شود .

وی ادامه داد: گاهی مقاومت خانواده‌ها در برابر کودکان و برنامه درسی را شاهد هستیم که باید راهکاری برای رفع این مسئله بیابیم. مدرسان آموزش خانواده با توجه به وظایفی که دارند برای رفع این مسئله نقش مهمی ایفا می‌کنند همچنین می‌توان با بهره گیری از ظرفیت نخبگان کیفیت برنامه‌های آموزشی را ارتقا داد.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان با تأکید بر ارتباط چهره به چهره با والدین گفت:‌ دوره‌های آموزش خانواده مسئله مهمی برای این تعامل محسوب شده است همچنین باید از فناوری‌های آموزشی برای پیشبرد اهداف بهره گرفت.

عباسپور با اشاره به اینکه ارتقای سطح علمی برنامه‌های آموزش خانواده در اولویت فعالیت حوزه انجمن اولیا و مربیان قرار دارد عنوان کرد: استفاده از مطالب علمی، مدرسان توانمند و نشریات تخصصی از جمله راهکارهای ارتقای سطح علمی فعالیت‌ها محسوب می‌شود.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان خطاب به مدرسان بیان کرد: همواره پذیرای ایده‌ها و طرح‌های جدید شما هستیم تا روند ارتباط میان اولیا و مربیان افزایش یابد.

وی یادآور شد: این دوره‌های آموزشی به هم افزایی و ارتقای سطح آموزشی در نظام تعلیم و تربیت کمک بسزایی می‌کند و امیدواریم همچنان این روند تداوم داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار