فضای علمی کشور باید به نور معنوی اهل بیت عصمت و طهارت منور شود

کرج (پانا) - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و جمعی از مسئولین واحدهای دانشگاهی البرز نشست مشترکی با نمایندگان ستاد بازسازی عتبات عالیات برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۷۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
فضای علمی کشور باید به نور معنوی اهل بیت عصمت و طهارت منور شود

با حضور محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و جمعی از مسئولین واحدهای دانشگاهی البرز نشست مشترکی با نمایندگان ستاد بازسازی عتبات عالیات برگزار شد.

در این نشست سیدمحمد هاشمی با بیان این که دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خالصانه و خاضعانه در این عرصه خدمت خواهد کرد، ابراز امیدواری نمود: فضای علمی کشور به نور معنوی اهل بیت عصمت و طهارت منور شود و در تمامی مباحث عمرانی، علمی و اعزام زائر همکاری شایسته ای بین طرفیت صورت بگیرد.

نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز ضمن تقدیر از مسئولین بویژه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با بیان توضیحاتی در خصوص وظایف و فعالیت های این ستاد گفت: بیشترین آسیب در دوران حزب بعث به حرم های اهل بیت(ع) وارد شد و از آنجایی که ایرانیان نقش پررنگی از زمان صفویه تا کنون در بازسازی این حرم های شریف داشته اند؛ اکنون نیز بخش زیادی از امور بازسازی حرم های مطهر در نجف و کربلا توسط متخصصین و هنرمندان ایرانی و با کمک های خیرین و نذروات مردمی صورت گرفته و در حال اجراست.

وی با بیان رویکرد معماری ایرانی و اسلامی در بازسازی عتبات عالیات تصریح کرد: «همکاری در طرح های آبرسانی کربلا، مرمت مسجد کوفه و بازسازی حرم مطهر حبیب ابن مظاهر و سایر بقاع متبرکه، استان البرز نقش بسیار خوبی ایفا کرده است و انتظار می رود دانشگاه های این استان نه تنها در بخش کمک مالی بلکه در بخش نیروی انسانی و خدمات تخصصی نیز همکاری و مشارکت داشته باشد.

برهانی فر ضمن تاکید بر ارادات خالصانه مسئولین، کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به ائمه اطهار(ع) گفت: از آنجایی که همه ما در قبال ائمه اطهار(ع) احساس مسئولیت کرده و خدمت به این بزرگواران را وظیفه خود می‌دانیم، لازم است برای رسیدن به هم افزایی بیشتر، با تفکیک کار در بخش های مختلف، امور به صورت تخصصی انجام گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار