رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران شریعتی تاکید کرد: به روزآوری تجهیزات در دانشگاه های فنی و حرفه ای

تهران (پانا) - رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران شریعتی بر لزوم تجهیزات کافی در دانشگاه های فنی و حرفه ای تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۱۷۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران شریعتی تاکید کرد: به روزآوری تجهیزات در دانشگاه های فنی و حرفه ای

مرضیه گرد در اجلاس سراسری روسای دانشکده ها و آموزشکده های سراسر کشور دانشگاه فنی و حرفه ای که امروز 10 اردیبهشت در دانشکده شریعتی تهران برگزار شد اظهار کرد: در گذشته دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان اولین دانشکده دختران با جمعیت کم آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: امروزه این دانشگاه در سراسر کشور آموزشکده های دختران و پسران را راه اندازی کرده است و شاهد اخبار خوب دانشگاه هستیم.

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران شریعتی اضافه کرد: به روزآوری تجهیزات و به روزآوری رشته ها برای گسترش عرصه تعلیم و تربیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

در ادامه حجت الاسلام محمدرضا بنیان جوادی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معطم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: جایگاه تحقق شعارهای سال، دانشگاه ها هستند. آنچه امروز کشور را به رشد و تعالی کشانده وجود افرادی است که مصالح عمومی را درنظر گرفته است.

وی ادامه داد: امروزه بهترین فرصت برای این دانشگاه است تا پایه گذار تحول در اقتصاد در راستای منویات رهبری باشد.

بنیان جوادی بیان کرد: مقام معظم رهبری هرساله یک نام را به عنوان یک راهبرد بیان می کنند که امسال حمایت از کالای ایرانی ذکر شده است. بهترین جایگاه تحقق این شعارها در دانشگاه است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معطم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان اینکه رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای انضباط اداری مالی دارد افزود: از ویژگی های صالحی عمران به عنوان ریاست این دانشگاه می توان به مدیریت و علاقمندی به کار اشاره کرد.

وی با تاکید براینکه باید مصالح دانشگاه مدنظر باشد نه مصالح فردی گفت: آنچه امروز کشور را به رشد و تعالی کشانده وجود افرادی است که مصالح عمومی را درنظر گرفته است.

بنیان جوادی عنوان کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای تنها دانشگاهی است که می تواند به کانون خانواده نفوذ پیدا کند می توان با تلاش تحقق اهداف را در آینده ببینیم.

وی با بیان اینکه هرچه حوزه مسئولیت گسترش پیدا کند حوزه پاسخگویی نیز گسترش می یابد افزود: این فرصت برای دانشگاه فنی و حرفه ای آغاز شده است که بتوان تعلیم و تربیت را گسترش داد این موضوع با حمایت وزارتخانه نیز ادامه می یابد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معطم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای شناسایی نیروی ماهر و کارشناس را مورد تاکید قرار داد.

مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مرکزی حراست دانشگاه فنی و حرفه ای گفت که وظیفه حفاظت از ماموریت آن دستگاه یکی از وظایف اصلی ماست زیرا دانشگاه فنی و حرفه ای برای یک ماموریت ایجاد شده و آن تربیت تکنسین به صورت افراد ماهر است.

حمید یزدانیان در اجلاس سراسری روسای دانشکده ها و آموزشکده های سراسر کشور دانشگاه فنی و حرفه ای که امروز 10 اردیبهشت در دانشکده شریعتی تهران برگزار شد با اشاره وظایف حراست اظهار کرد: نگاه کلی ما به حراست این است که ۴ وظیفه اصلی داریم و تلاش داریم برای این وظایف یک وظیفه مکمل در نظر بگیریم.

مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مرکزی حراست دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به اینکه حراست کارکنان، استاد، آی تی و فیزیکی از جمله وظایف ما است گفت: وظیفه بعدی ما وظیفه حفاظت از ماموریت آن دستگاه است زیرا دانشگاه فنی و حرفه ای برای یک ماموریت ایجاد شده و آن تربیت تکنسین به صورت افراد ماهر است.

یزدانیان با اشاره به وجود ۱۷۰ حراست افزود: در تعیین صلاحیت ها به عنوان یکی از وظایف باید ظرفیت و توان فرد را مورد توجه قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار