بانوان در امر تعلیم و تربیت نسل آینده سهم بزرگی دارند

ارومیه (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: بهره گیری از توانمندیهای بانوان در نهاد آموزش و پرورش نمود عینی پیدا کرده است و این قشر توانسته در امر تعلیم و تربیت نسل آینده سهم بزرگی داشته باشند.

کد مطلب: ۸۱۷۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بانوان  در امر تعلیم و تربیت نسل آینده سهم بزرگی دارند

ابراهیم محمدی در نشست با بانوان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: از 36 هزار کارمند آموزش و پرورش استان 29 هزار و 900 نفر نیروهای کیفیت بخشی و معلمان هستند که از این تعداد نیز جمع کثیری حدود 70 درصد را شامل می شود بانوان تشکیل می دهد.

وی بیان کرد: استراتژی و سیاستهایی برای اداره کل در نظر گرفته شده که این سیاستها در حوزه بانوان نیز باید مورد توجه باشد.

محمدی افزود: اخلاق مداری، امانتداری و خدمتگزاری جزو این سیاستها هستند که در کنار این موارد توجه به عفاف و حجاب و نماز اول وقت نباید فراموش شود.

کبری یاری کارشناس مسئول امور بانوان اداره کل اموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز گفت: هم اکنون انگاره های منفی بسیاری برعلیه بانوان شکل گرفته که رفع انها ضروریست.

وی بیان کرد: بانوان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس نقش مهمی داشت که هم اکنون نیز در عرصه های مختلف و از جمله فرهنگی و اجتماعی مشغول خدمت هستند.

در این نشست بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان مشکلات خود را در امورات اداری با مدیر کل این نهاد مطرح و راهکارهای لازم ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار