کارشناس امور بانوان اداره آموزش و پرورش سلماس خبرداد:

اجرای طرح خواهرخواندگی در مدارس دخترانه سلماس

ارومیه (پانا) - کارشناس امور بانوان اداره آموزش و پرورش سلماس از اجرای طرح خواهر خواندگی در مدارس دخترانه این شهرستان خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح خواهرخواندگی در مدارس دخترانه سلماس

سوسنبر قهرمان کارشناس امور بانوان اداره آموزش و پرورش سلماس در جلسه اجرای اولین طرح خواهر خواندگی مدارس شهرستان سلماس با اشاره به مزایای این طرح گفت: اجرای طرح خواهر خواندگی، کلید استانداردسازی یکسان مدارس است به طوریکه مدارس بتوانند از امکانات یکدیگر در امور آموزشی و ... استفاده کنند.

قهرمان تصریح کرد: این طرح به منظور رفع مشکل بسیاری از مدارس و استفاده از تجارب آموزشی، پرورشی و ... مدارس خاص در شهرستان عملیاتی می‌شود و هر مدرسه خاص یا برخوردار به انتخاب خود و با توجه به مشترکات برنامه‌هایش یک خواهر خوانده خواهد داشت .

وی افزود: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم کمبودهای مدارس کمتر برخوردار شهرستان را از نظر علمی ، آموزشی و پرورشی و ... برطرف کنیم.

کارشناس امور بانوان اداره آموزش و پرورش سلماس با بیان اینکه طرح خواهر خواندگی با استقبال مدیران مدارس روبه‌رو شده است، تصریح کرد: دستورالعمل اجرایی این طرح به‌زودی مطابق بخشنامه ارسالی از سوی استان به مدارس ارسال خواهد شد و پس از آن مدارس مشخص شده می‌توانند در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های مشترکی با یکدیگر داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار