مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

5هزار و 570 کلاس درس نیازمند احداث، مقاوم سازی و بازسازی

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: احداث، مقاوم سازی و بازسازی 5 هزار و 570 کلاس درس در مدارس استان ضروری است .

کد مطلب: ۸۱۷۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
5هزار و 570 کلاس درس نیازمند احداث، مقاوم سازی و بازسازی

عباس لامعی پیش از ظهر امروز در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اظهار کرد: آموزش و پرورش استان برای تکمیل فضاهای آموزشی در سایت های مسکن مهر نیازمند احداث 347 کلاس درس می باشد.

وی با اشاره به کسب مقام دوم علمی کشور توسط آموزش و پرورش استان در سه سال متوالی تصریح کرد: امروز آموزش و پرورش با کمک‌های مردم اداره می‌شود چراکه با کمک‌های دولتی نمی‌توانیم آموزش و پرورش را اداره کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که با احداث 63 کلاس درس مشکل فضای آموزشی مرکز استان تا حدودی مرتفع می شود، ادامه داد: در حال حاضر 130 کلاس دو نوبته در سطح استان فعالیت می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد: به همت خیرین مدرسه ساز حرکت بنیادی و ارزشمند فرهنگی در رابطه با ساخت فضاهای آموزشی در خراسان جنوبی آغاز شده است.

لامعی خیرین نیازی به نام و نشان ندارند، یاد آور شد: خیرین نماد واقعی انسان‌های بزرگ‌ منش، بلند کردار و بزرگ دل هستند که برای رشد و تعالی آموزش و پرورش فرزندان این خطه تلاش می کنند و هرگز چشم به مادیات دنیا ندارند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ابراز داشت: با اجرای طرح سیستم گرمایشی مرکزی در قریب3 هزار و 500 کلاس درس استان کلیه فضاهای آموزشی استان از سیستم گرمایشی مدرن و استاندارد برخوردار می شوند.

وی با بیان این که خیرین مهمترین پشتیبانان دستگاه تعلیم و تربیت استان در تمامی عرصه ها هستند، خاطر نشان کرد: همانگونه که مطرح می‌شود که آموزش و پرورش گسترده است باید دانست که مشکلات آن نیز بزرگ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار