امام جمعه زیرکوه:

رسالت اصلی معلمین تعلیم و تربیت نسل مومن و انقلابی است

زیرکوه (پانا) ـ امام جمعه زیرکوه با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم این روز را به همه معلمان تبریک گفت و بیان داشت:رسالت اصلی معلمین تعلیم و تربیت نسل مومن و انقلابی است.

کد مطلب: ۸۱۷۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
رسالت اصلی معلمین تعلیم و تربیت نسل مومن و انقلابی است

حجت الاسلام غلامرضا مرتضائی نیا ظهر امروز در در خطبه های نماز جمعه شهر حاجی آباد ،ضمن توصیه به تقوای الهی،اظهارداشت: تقوا آن است که ما مواظب باشیم و از حرف، کلام و رفتار و جهت گیری هایی که در زندگی داریم مراقبت کنیم.

وی با اشاره به مناسبت های پیش رو، به روز ملی خلیج فارس اشاره کرد و گفت:خلیج فارس همیشه فارس است و در برخی جاها غافلین و بیخبرها اسم خلیج عربی را به کار می برند که این دروغی بیش نیست و خلیج فارس همیشه برای ما فارس خواهد ماند.

امام جمعه زیرکوه با تبریک روز شوراها،از زحمات همه شوراها تشکر کرد و بیان داشت:شوراها در کارهای خود با کسی مشورت کند که عاقی باشد، علم و تجربه داشته باشد، خیرخواه مردم باشد و تقوی داشته باشد چون انسان بی تقوی و کسی که خیرخواه مردم نباشد نمی تواند به انسان مشورت دهد.

حجت الاسلام مرتضائی نیا با بیان اینکه یک اتحاد خوبی در بین اعضای شورای اسلامی شهر حاجی آباد بوجود آمده است، گفت: تا زمانی که این شورا ها دنبال کارهای مردم باشند هم ما و هم مردم از شوراهای اسلامی حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به روز جهانی کارگر این روز را به کارگران تبریک گفت و خاطرنشان کرد: نگاه ما به کار باید عبادت باشد و نگاه ما به کارگر باید نگاه خدمتگزاری عرصه استقلال کشور باشد.

مرتضائی نیا با بیان اینکه حمایت از مصرف کالای ایرانی به کارگران عزیز بسیار کمک می کند،گفت:کار خود نوعی عبادت است در هر سمت و کاری که باشد بنابراین جوانان نباید همه به دنبال پشت میز نشینی باشند.

امام جمعه زیرکوه با تبریک ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان، این روز را به جوانان تبریک گفت و بیان داشت: حضرت علی اکبر الگوی جوانان جامعه اسلامی است .

وی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه یک جوان، دل پاک و نورانی اوست ،گفت:خداوند به جوان مومن افتخار می کند ،با گناه کسی به جایی نرسیده است و عاقبت در عبادت است.

حجت الاسلام مرتضائی نیا با تبریک میلاد حضرت مهدی موعود و روز جهانی مستضعفان،اذعان داشت: اعتقاد به مهدویت اعتقاد طولانی و محکمی است .و 250 آیه در قران به این موضوع پرداخته است.

وی ادامه داد: وظایف منتظران امام زمان، شناخت امام عصر و انتظار فرج امام عصر است.

رسالت اصلی معلمین تعلیم و تربیت نسل مومن و انقلابی است

امام جمعه زیرکوه با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و وروز معلم این روز را به همه معلمان تبریک گفت و بیان داشت:رسالت اصلی معلمین تعلیم و تربیت نسل مومن و انقلابی است.

حجت الاسلام مرتضائی نیا با اشاره به فضاسازی و جو سازی دشمنان نظام، گفت: در هفته های اخیر شاهد جوسازی بیگانگان و دشمنان بر علیه نیروی انتظامی هستیم و به علت کارنامه درخشان نیروی انتظامی ،دنبال تضعیف این نیروی پرتلاش در برخورد با هنجارشکنان هستند و برخی هم در داخل با دشمنان همصدا می شوند.

وی ادامه داد: مردم این را بدانند، هرگونه تضعیف نیروی انتظامی باعث تقویت اراذل و اوباش، گروههای تروریستی و مفسدان اقتصادی و اجتماعی خواهد شد و باید به این موارد دقت داشته باشیم.

امام جمعه زیرکوه گفت: چون دشمن در جبهه مقاومت شکست خورده است، به دنبال تهدیدهای نرم علیه نظام جمهوری اسلامی است و دنبال بی ثباتی، یاس و ناامیدی، براندازی نظام، بی اعتمادی مردم نسبت به مسئولان و دنبال کوتاه آمدن مردم در درون نظام هستند و مردم باید هوشیار باشند.

خطیب جمعه زیرکوه با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری با مسئولان وزارت اطلاعات، گفت: این موارد مهم را باید سرلوحه کار قرار داد و مردم نیز باید همگام با عزیزان در اطلاعات موارد را رصد کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار