نماینده مردم طبس در مجلس:

مدارس فرسوده خراسان جنوبی نیازمند توجه ویژه خیرین برای نوسازی است

بیرجند(پانا) ـ نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس گفت: خراسان جنوبی با توجه به فرسوده بودن بخشی از مدارس و اینکه بخش هایی از استان روی گسل است، اگر مدارس فرسوده بازسازی نشود، در صورت وقوع حوادث طبیعی می تواند بحران آفرین باشد.

کد مطلب: ۸۱۶۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مدارس فرسوده خراسان جنوبی نیازمند توجه ویژه خیرین برای نوسازی است

دکتر امیرحسنخانی به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: با توجه به منابع مالی دولت و مشکلاتی که دارد با حضوری که خیرین مدرسه ساز در بحث مدرسه سازی در کشور کردند کارهای بزرگی در بحث مدرسه سازی انجام شده است.

وی افزود: مشکلات ما در خراسان جنوبی بسیار بیشتر از سایر نقاط کشور است چراکه این استان جزو مناطق کمتر برخوردار و توسعه نیافته است.

وی افزود: خراسان جنوبی با توجه به فرسوده بودن بخشی از مدارس و اینکه بخش هایی از استان بر روی گسل قرار دارد، اگر مدارس فرسوده بازسازی نشود در صورت وقوع حوادث طبیعی می تواند بحران آفرین باشد.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس با بیان اینکه رویکرد خیرین مدرسه ساز برای ساخت مدرسه در خراسان جنوبی مثبت است و امید است با این رویکرد با توجه به عملکردی که خیرین مدرسه ساز استان دارند اتفاقات خوبی در سال جدید رقم بخورد، افزود: با رایزنی بیشتر و دادن اطلاعات و امکانات بیشتر به خیرین می توان کارهای بزرگتری انجام داد.
امیرحسنخانی گفت: امید است در سال جدید شاهد افزایش چشم‌گیر خیرین مدرسه ساز در استان باشیم.
نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس با اشاره به اینکه دولت اعتبار کافی برای ساخت مدرسه ندارد و این امر همت خیرین را می طلبد، تصریح کرد: خیرین هم چون مشاهده کردند اعتبارات دولت کافی نیست به این امر خیر ورود کرده اند و هر سال هم میزان اعتبار خیرین مدرسه ساز از سال قبل آن بیشتر می شود؛ لذا امید است خیرین امسال هم همچون گذشته در استان حضور چشمگیری داشته باشند.

امیرحسنخانی گفت: ما در حوزه انتخابیه در سطح روستایی و شهری مدارس فرسوده داریم و دچار مشکل هستیم که لازم است خیرین ورود پیدا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار