مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان

بالگرد اورژانس هوایی در فرودگاه گرگان مستقر می‌شود

گرگان(پانا)-بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در فرودگاه گرگان مستقر می‌شود.

کد مطلب: ۸۱۶۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بالگرد اورژانس هوایی در فرودگاه گرگان مستقر می‌شود

رامین آذری در مراسم تجلیل از فعالان عرصه سلامت استان گلستان اظهار داشت: برای خدمات‌رسانی سریع‌تر و بهتر به مصدومان در استان، بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی گلستان داده می‌شود.

وی تاکید کرد: از این بالگرد در خدمات بخش درمانی و حوادث استفاده خواهد شد و کاملا مجهز است و این بالگرد باربری نخواهد بود و آمبولانس هوایی است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان تصریح کرد: با توجه به حادثه‌خیز بودن استان گلستان و شرایط سخت امدادرسانی، به وجود این وسیله پروازی نیاز اساسی بود که با فراهم شدن امکانات و شرایط، این بالگرد به ناوگان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزوده می‌شود.

آذری افزود: ما به دنبال خدمات رسانی بهتر به مردم هستیم و برای این منظور با همه دستگاه‌های خدمات‌رسانی همکاری می‌کنیم و در همین راستا نخستین اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در فرودگاه گرگان مستقر می‌شود.

وی اظهار کرد: این بالگرد همانند یک آمبولانس از تجهیزات لازم برخوردار است و در صورت نیاز می‌تواند در انتقال بیماران به مراکز درمانی کار احیاء را انجام دهد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان تصریح کرد: امید است در آینده ساخت و سازهای بیمارستان‌ها به گونه‌ای باشد که پت‌های بالگرد در مکان‌های مورد نظر دیده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار