کلاهبرداری پنج میلیارد ریالی با اجاره خودروهای لوکس و جعل مدارک

نیشابور ( پانا ) - فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل کلاهبرداری پنج میلیارد ریالی با شگرد اجاره خودروهای لوکس و جعل مدارک در شهرهای مشهد، نیشابور ، تربت جام خبر داد .

کد مطلب: ۸۱۵۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
کلاهبرداری پنج میلیارد ریالی با اجاره خودروهای لوکس و جعل مدارک

سردار"قادر کریمی "گفت: با دریافت مرجوعه قضائی مبنی بر کلاهبرداری فردی شیاد در شهر مشهد، با فروش یک دستگاه خودرو اجاره ای و فروش آن در یکی از محلات شهر نیشابور موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری 13 شهر نیشابور پس از یک سری تحقیقات میدانی محل اختفای متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه او را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعداد زیادی اسناد خودرو ،پرینتر رنگی ،مدارک هویتی و .. کشف کردند.
در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم 33 ساله پس از اجاره یک ماهه یک دستگاه خودرو اپتیما به مبلغ 100میلیون ریال با وثیقه سفته و مدارک دیگر ،بلافصله مدارک آن را جعل و سپس در سایت دیوار به مبلغ یک میلیارد و 150 میلیون ریال به فروش رسانده است.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: در ادامه بررسی های تیم تجسس کلانتری 13 مشخص شد که این فرد شیاد در شهر تربت جام ،سبزوار نیز با وثیقه مدارک شناسایی جعلی از متصدیان فروشگاه های لوازم خانگی به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.
کریمی تصریح کرد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی و ادامه تحقیقات پلیسی 12 شاکی شناسایی و در بازجوئی های علمی متهم به 2 فقره فروش خودروهای اجاره ای (یک دستگاه اپتیما و یک دستگاه هیوندا) و 12 فقره کلاهبرداری از متصدیان فروشگاه های لوازم خانگی به ارزش پنج میلیارد ریال در شهرهای مشهد ،تربت جام ، نیشابور و سبزوار اعتراف کرد.
وی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی از شهروندان خواست در انجام معاملات ملکی ضمن استعلام از مبادی ذیربط و اطمینان از اصالت اسناد دقت و توجه داشته باشید که حرص و طمع برای بدست آوردن سود بیشتر همیشه بی خطر نبوده و با هوشیاری در برابر پیشنهاد های وسوسه انگیز مالی ،زمینه جرم را از شیادان سلب کنید.
در خور اشاره است ، چنانچه شهروندان شکایت در همین رابطه دارند می توانند با شماره تلفن پلیس آگاهی نیشابور 051-43354118 تماس بگیرند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار