مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

شرکت ۵ هزار دانش آموز خوزستانی در جشنواره سفیران سلامت

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از شرکت ۵ هزار اثر دانش آموزی در دومین جشنواره سفیران سلامت خوزستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۵۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
شرکت ۵ هزار دانش آموز خوزستانی در جشنواره سفیران سلامت

محمد تقی زاده در گفتگوی اختصاصی با استودیوی آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه جشنواره دانش آموزی سفیران سلامت برای دومین سال پیاپی با هدف آموزش اصول خودمراقبتی و رعایت بهداشت فردی در بین دانش آموزان برگزار می شود، اظهار کرد: ارتقای شاخص های سلامت جسمانی از طریق تغذیه سالم، آشنایی با آلاینده های زیست محیطی و حفظ محیط زیست از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره دانش آموزی در خوزستان است.

وی افزود : تاکنون ۵ هزار اثر دانش آموزی به دبیرخانه استانی این جشنواره راه یافتند که از این تعداد ۲۱ اثر در مرحله استانی برگزیده خواهند شد و پس از داوری ۷ اثر به مرحله کشوری این جشنواره راه خواهند یافت.

تقی زاده در عین حال با اظهار اینکه این جشنواره در قالب رشته های نقاشی، انشا، عکاسی و فیلم و عکس در طول سال تحصیلی ۹۷-۹۶ برگزار شد، تصریح کرد: دانش آموزان دوره ابتدایی در رشته های نقاشی، انشا و داستان نویسی با یکدیگر به رقابت پرداختند در حالی دانش آموزان دوره متوسطه در رشته عکاسی با یکدیگر به رقابت پرداختند. همچنین مراقبین سلامت نیز در قالب رشته های فیلم و عکس آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با برشمردن محورهای برگزاری این جشنواره، خاطرنشان کرد: موضوعاتی مثل تغذیه سالم، آلاینده های زیست محیطی و بهداشت فردی مهمترین محورهای برگزاری این جشنواره دانش آموزی در خوزستان هستند که رقابت ۵ هزار دانش آموز خوزستانی در قالب این محورها با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از متولیان برگزاری این جشنواره، گفت: برگزاری جشنواره های این چنینی می تواند نقش به سزایی در ارتقای شاخص های سلامت دانش آموزان خوزستانی داشته باشد‌.

گفتنی است آیین اختتامیه مرحله استانی دومین جشنواره سفیران سلامت پیش از ظهر سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۹۷ در محل سالن طلائیه ناحیه ۴ اهواز برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار