برگزاری اختتامیه بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر خراسان رضوی

مشهد(پانا) - برگزاری اختتامیه بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۵۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  اختتامیه بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر خراسان رضوی

قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین اختتامیه مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر که در مشهد برگزار شد اظهار داشت: فرآیند مسابقات ورزشی آموزشگاه های استان از نیمه مهر ماه ۹۶ آغاز شده و امروز رقابت ورزشی دختران دانش آموز پایان می یابد.

وی با بیان اینکه از بین یک میلیون و دویست هزار دانش آموز آموزشگاه های استان 130 هزار ورزشکار به عنوان ورزشکاران تیم های مختلف در سطح شهرستان و منطقه به عنوان منتخبین استان با یکدیگر رقابت کردند افزود: در مجموع دختران و پسران ، مسابقات در 24 رشته ورزشی برگزار شد.

خدابنده با اشاره به این که توجه به سلامت روحی و جسمی دانش‌آموزان بسیار اهمیت دارد افزود: برای توسعه سلامتی در بین افراد جامعه باید توجه بیشتری به ورزش دانش آموزی داشته باشیم و در این بخش تکلیف بسیار مهمی بر دوش آموزش و پرورش هم قرار داده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در همین رابطه به در دست احداث بودن 27 سالن ورزشی اشاره کرد و تاکید کرد: امیدواریم تا زمان آغاز سال تحصیلی آتی بتوانیم تعدادی از این سالن های در دست احداث را به مرحله بهره برداری برسانیم.

وی در پایان با اشاره به این که هدف از برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان تنها کسب پیروزی و قهرمانی نیست ادامه داد: آموزش مهارت های زندگی فردی و اجتماعی به دانش آموزان شرکت کننده از مهمترین اهداف برگزاری این رقابت هاست و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رشد و تعالی دانش آموزان ورزشکار استان در همه ابعاد باشیم.

در این ایین تیم های برتر استان در رشته های هندبال،بسکتبال ،والیبال و فوتسال معرفی و از آنان تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار