معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس خبر داد:

برگزاری مرحله اول بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر فارس

خبرگزاری پانا: معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس از برگزاری مرحله اول بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر فارس خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، محمد جعفری در جلسه ستاد برنامه ریزی مسابقات ورزشی استان اظهار داشت: مرحله اول بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی آموزشگاههای دختر فارس با حضور حدود 1000 دانش آموز، داور، مربی و عوامل اجرایی از ادارات آموزش و پرورش فارس از روز 19 اسفند ماه در هشت سالن ورزشی در شیراز برگزار می شود.


وی با بیان اینكه تیم های منتخب شهرستان ها و مناطق فارس در این دوره مسابقات شركت می كنند، افزود: این مسابقات در رشته های فوتسال، شنا، والیبال، ژیمناستیك، هندبال، بدمینتون، تنیس روی میز و دو صحرانوردی در سه مقطع تحصیلی به مدت 9 روز انجام و تا 27 اسفند ماه ادامه دارد كه گروه های منتخب دانش آموز مورد تشویق قرار گرفته و به مرحله كشوری راه خواهند یافت.


جعفری هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را ایجاد فضای مناسب رقابت بین دانش آموزان، تقویت بنیه جسمی و فراهم کردن فرصت مناسب برای كشف استعدادها و پتانسیل های موجود در دانش آموزان دانست.


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس با اشاره به شعار سال تحصیلی جاری مبنی بر اقامه نماز جماعت، پژوهش محوری و نظم و انضباط فردی و اجتماعی، خاطرنشان كرد: در طول اجرای این مسابقات تلاش بر این است تا با توجه به موارد تربیتی پرورشی فوق، برنامه های فرهنگی را برای فرصتهای فراغت دانش آموزان اجرا کنیم.


جعفری در پایان ضمن تقدیر و تشكر از تلاش تمامی دستاندركاران حوزه تربیت بدنی در شهرستان های و مناطق فارس، تصریح كرد: اهداف ترسیم شده در سند تحول بنیادین در حوزه تهذیب نفس و ورزش چراغ راهی است تا بتوانیم برای تربیت نسل امروز برای اداره فردای مملكت به كار گیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار