پرداخت زکات فطریه به کمیته امداد را سفارش می‌کنم

آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی اعتماد مردم به کمیته امداد را مهم‌ترین سرمایه این نهاد دانست و اطلاع‌رسانی جامع خدمات کمیته امداد را خواستار شد.

کد مطلب: ۸۱۵۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت زکات فطریه به کمیته امداد را سفارش می‌کنم

مدیرکل و مدیران کمیته امداد استان قم با آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی از مراجع تقلید دیدار و درباره مسائل این نهاد گفت‌وگو کردند.
آیت‌الله‌العظمی ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه کمیته امداد در مسیر پیشرفت قدم برداشته است گفت: مهم‌ترین سرمایه این نهاد اعتماد مردمی است و مراقب باشید این اعتماد متزلزل نشود.
وی با ابراز خرسندی از فعالیت‌های کمیته امداد تصریح کرد: امیدوارم این خدمات متوقف نشود و برای حفظ اعتماد مردم باید خبررسانی و اطلاع‌رسانی‌های کمیته امداد جامع باشد.
آیت‌الله مکارم شیرازی بابیان اینکه خیلی‌ها علاقه دارند کار خیر انجام دهند گفت: اگر افراد جامعه به خدمات کمیته امداد اطمینان پیدا کنند، وجوهات و کمک‌های خود را برای کمک به محرومان در اختیار این نهاد قرار می‌دهند.
وی کمیته امداد را از برکات انقلاب برشمرد و عنوان کرد: متن انقلاب اسلامی استقرار حکومت دینی است و حواشی زیادی دارد که کمتر از متن نیست، یکی از آن‌ها کمیته امداد است که باید با توسعه کارهای این نهاد مردم به انقلاب امیدوارتر شوند.
استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان ضرورت رسیدگی به مسائل فرهنگی مددجویان تحت حمایت گفت: کمک‌های فرهنگی راه‌های زیادی دارد که حتمانیاز نیست بطور مستقیم کار فرهنگی کرد بلکه حتی ممکن است درون خدمتی به ‌صورت غیرمستقیم، شامل خدمت فرهنگی هم باشد.
وی با اشاره به اینکه تبلیغ غیرمستقیم امور مذهبی و فرهنگی در بین مردم بسیار مؤثر است بیان کرد: برای مثال ساخت فیلم‌هایی که به‌صورت غیرمستقیم مسائل دینی را تبلیغ می‌کند ازجمله همین برنامه‌های فرهنگی است.
آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه کاهش تعداد آمار مددجویان تحت حمایت مهم است تأکید کرد: در خارج کردن مددجویان از چرخه حمایتی کمیته امداد به کیفیت کار هم اهمیت بدهید.
مرجع تقلید جهان تشییع بابیان اینکه درمنزل خودم صندوق صدقات کمیته امداد دارم و هرروزهم درون صندوق، صدقه می‌اندازم گفت: پرداخت زکات فطریه به کمیته امداد مورد سفارش ماست.
در ابتدای این دیدارمدیرکل کمیته امداد استان قم گزارشی از عملکرد این نهاد درسال 96 را ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار