کمبود نیروی مراقب سلامت در مدارس، یکی از دغدغه های اصلی حوزه ی سلامت است

همدان(پانا)- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در مراسم افتتاحیه هفته سلامت در سال 97 عنوان کرد: کمبود نیروی مراقب سلامت در مدارس یکی از دغدغه های اصلی حوزه ی سلامت است.

کد مطلب: ۸۱۵۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
کمبود نیروی مراقب سلامت در مدارس، یکی از دغدغه های اصلی حوزه ی سلامت است

مراسم افتتاحیه‌ی هفته‌ی سلامت با حضور مسوولین دانشگاه علوم پزشکی همدان، اداره کل آموزش وپرورش استان، ادارات نواحی یک و دو همدان و جمعی دیگر از مسوولین در آموزشگاه دخترانه شهید بهشتی 2 همدان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان برگزار شد، محمد باب الحوائجی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو با اشاره به اهمیت سلامت تغذیه در مدارس و سنین رشد گفت: دانش آموزان باید توجه کافی نسبت به سلامت مواد غذایی مصرفی خود در مدرسه و خانه داشته باشند تا بتوانند سالم و با نشاط زندگی کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیز در این مراسم ضمن اشاره به اقدامات اساسی دولت در زمینه ی تحول نظام سلامت گفت: با توجه به شعار امسال که با عنوان "پوشش همگانی سلامت برای همه و همه جا" است با همکاری دستگاه های مختلف بویژه آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی می توانیم شاهد رشد مولفه های سلامت در حوزه ی دانش آموزان باشیم.

دکتر ابوالقاسم امیری از افتتاح و تکمیل پروژه های عمرانی-بهداشتی استان در هفته سلامت امسال خبر داد و افزود: مهمترین دغدغه های حوزه ی سلامت دانش آموزی کمبود نیروی مراقب سلامت در مدارس است که می توان با بکارگیری نیرو های متخصص و کارآمد در مدارس شاهد رشد روز افزون شاخص سلامت دانش آموزان و اجرای بهتر برنامه های این حوزه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار