رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز: تأسیس 450 مجمع خیرین مدرسه ساز در کشور

تهران (پانا) - شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز دماوند ، با حضور مسئولین کشوری ، استانی ، شهری و خیرین شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۵۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز: تأسیس 450 مجمع خیرین مدرسه ساز در کشور

شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز دماوند، با حضور محمد رضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه سازکل کشور، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران، شریعتی مشاور و عضو مجامع خیرین مدرسه ساز کشور و استان تهران ،قورچی بیگی معاونت مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران ، مسئولین استانی ،شهری و خیرین دماوند در سالن کوثر برگزار شد .

محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کل کشور ضمن تشکر از مشارکت خیرین در امر خطیر مدرسه سازی ،گفت : از شروع تأسیس مجمع خیرین مدرسه ساز تا کنون بالغ بر 650 هزار خیر در داخل کشور و یک هزار خیر در خارج از کشور ، جهت ایجاد بستر برای کسب دانش فرزندان ایران زمین عضو می باشند .

حافظی با اشاره به خیرنیک اندیش اکبر ابراهیمی که حدود196 مدرسه را در نقاط مختلف کشور احداث نموده است ،تصریح کرد : اگر چه کار خیر در هر زمان ارزشمند است اما چه بهتر ، افراد در زمان حیات خود به این مهم اقدام نمایند .

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با اشاره به تأسیس 450 مجمع خیرین مدرسه ساز در کشور ، به ارائه و تبیین فعالیتهای این مجمع در داخل و خارج کشور پرداخت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار