بحران در ورزش ایران؛ دومین تیم لیگ برتری فوتسال منحل شد

تهران (پانا)- مدیران باشگاه آتلیه طهران قم با انتشار بیانیه‌ای این تیم را منحل کردند.

کد مطلب: ۸۱۴۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
بحران در ورزش ایران؛ دومین تیم لیگ برتری فوتسال منحل شد

در حالی که ظهر دوشنبه باشگاه تاسیسات دریایی با انتشار بیانیه‌ای رسما از تیم‌داری در فوتسال انصراف داده بود و تیم فوتسال این باشگاه را با سابقه قهرمانی در آسیا منحل کرده بود؛ امروز مدیران تیم فوتسال آتلیه طهران قم با انتشار بیانیه‌ای این تیم را که در فصل گذشته منحل کردند.

با انحلال رسمی آتلیه طهران قم تعداد تیم‌های منحل شده در ماه گذشته به سه رسید. ابتدا والیبال بانک سرمایه، سپس تاسیسات دریایی و حالا آتلیه طهران قم تیم‌هایی هستند که منحل شده‌اند.

در بیانیه مدیران آتلیه طهران قم آمده است:

بسمه تعالی

تیم فوتسال باشگاه آتلیه طهران در سال ۹۳ تشکیل شد و برای اولین بار در همان سال در جام رمضان استان قم شرکت و به مقام نایب قهرمانی رسید و انگیزه ای شد برای حضور در مسابقات کشوری و در همان سال توسط شخص اینجانب رسول قلی زاده امتیاز تیم دسته دو کشور از فدراسیون فوتبال خریداری و به عنوان نماینده قم در مسابقات شرکت کردیم و به عنوان تیم اول گروه صعود کردیم و در پلی‌آف حذف شدیم.

در سال ۹۴ با تیم آرش که در همان سال قهرمان لیگ دسته دو شد و به لیگ یک صعود کرد ادغام شدیم و با مدیریت بنده در لیگ ۱ شرکت کردیم و با توجه به تفاضل گل کمتر از صعود به پلی‌آف لیگ برتر جا ماندیم و با تجربه‌ای که کسب کرده بودیم در سال ۹۵ به عنوان نایب قهرمان به لیگ برتر صعود کردیم تا اینجانب همه هزینه ها در این سه سال از جیب شخصی و بدون کمک از هیچ ارگانی در مسابقات حاضر شدیم.

در سال ۹۶ به عنوان نماینده دوم استان قم در لیگ برتر شرکت کردیم که بسیاری از بازیکنان ما برای بار اول در مسابقات لیگ برتر وارد زمین شدند که در ابتدای کار قول همکاری بسیاری به ما داده شد و به خاطر مشکلات مالی شخصیت تیم لیگ برتری را نداشتیم.

هر چند مبلغی نیز از طرف آقای آقا جانی و جناب آقای عابدی و جناب آقای زمردی مجموعه سوهان محمد سیما به باشگاه کمک شد، ولی این مبلغ کفاف تیم را نمی داد.

اکنون به حکم تقدیر اینجانب رسول قلی زاده و سید امیر حسینی نژاد آقایی به دلیل مشکلات مالی و عدم جذب اسپانسر از ادامه‌ حضور در مسابقات لیگ برتر کشور منصرف شده و دست تمامی مسئولین مربیان، بازیکنان، اصحاب رسانه و همه ی هواداران را که تا به امروز برای نماینده ی شهر مقدس قم زحمت کشیدند را می بوسم.

مالکین باشگاه، امیر حسینی نژاد و رسول قلی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار