با حضور مدیر کل امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی برگزار شد:

آیین تجلیل از عوامل و دست اندرکاران ستاد اسکان فرهنگیان مشهد مقدس

مشهد (پانا )- مدیر کل امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی در آیین تجلیل از عوامل ستاد اسکان فرهنگیان گفت: استفاده از سامانه های هوشمند برای راهنمایی زائرین در ایام نوروز 97 از اولویت های ما بود.

کد مطلب: ۸۱۳۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از عوامل و دست اندرکاران ستاد اسکان فرهنگیان مشهد مقدس

مهدی فروزان مدیر کل امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی در آیین تجلیل از عوامل اسکان زائرین فرهنگی مشهد مقدس با تقدیر از تمام دست اندر کاران این ستاد عنوان کرد: ستاد خدمات سفر نوروزی در استان خراسان رضوی با 8 جلسه پیش از ایام نوروز و در طول این ایام رسما کار خود را آغاز نمود و دو مقوله "حمل و نقل " و "اسکان"برای زائرین که از مهم ترین موضوعات و نیازمند برنامه ریزی خاص است برای ما در اولویت قرار داشت.

وی ادامه داد:در سطح خراسان رضوی سهم 55 درصدی اقامتگاه را برای زائرین داریم اما با این حال چشم امید ما حوزه آموزش و پرورش است تا بتوانیم با همکاری خوب و گسترده با این حوزه اقامت بی دغدغه ای را برای زائرین عزیز فراهم آوریم.

فروزان ضمن تقدیر از نگاه ویژه به زائرین و گرشگران فرهنگی در ایام نوروز 97 گفت: اقامت قریب به 300 هزار نفر شب خواب و بیش از یک میلیون نفر روز زائر فرهنگی در سطح استان کار بسیار دشواری است که ستاد اسکان زائرین فرهنگی با مدیریت صحیح عملکرد خوبی داشته است.

مدیر کل امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی با اشاره به خدمات ارائه شده به زائرین در ایام نوروز 97 تصریح کرد: امسال نیز با وجود حجم عطیم زائران و گردشگران در مشهد و استان گره بزرگ و مشکل خاصی دیده نمی شد چراکه به پیشنهاد استاندار استان شعار مشهد متمایز و نوروز متفاوت در دستور کار و بهره گیری از سامانه های هوشمند از اولویت های اصلی ما بود.

فروزان همچنین خاطر نشان کرد: امسال در پارک های سطح شهر مشهد ویژه برنامه های نوروز اجرا شد و نمایشگاه صنایع دستی هم برپا شد ،10 اتوبوس هم برای مشهد گردی ایجاد و به کار گرفته شد و توانستیم بدون گره کور ترافیکی بیش از 6 میلیون و 700 هزار زائر شب خواب را در استان میزبانی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار