توسعه فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان؛ اولویت اصلی آموزش و پرورش خراسان رضوی

مشهد(پانا) - سی وششمین دوره مسابقات قرآن،عترت ونماز دانش آموزی دختران خراسان رضوی صبح روز جمعه با رقابت دانش آموزان گروه دو در شهرستان فریمان آغاز شد.

کد مطلب: ۸۱۳۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
توسعه فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان؛ اولویت اصلی آموزش و پرورش خراسان رضوی

علیرضا مالک اشرفی معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم از رقابت دانش آموزان دختر 16 شهر استان خراسان رضوی در قالب گروه دو این مسابقات خبر داد و اظهار کرد:

اجرای برنامه های دینی در سطح مدارس و همچنین برگزاری رقابت های شهرستانی، منطقه ای و استانی قرآن ، عترت و نماز به عنوان یکی از اولویت های اصلی آموزش و پرورش مطرح است و ما تلاش می‌کنیم با توسعه فعالیت هایی از این دست در بین دانش آموزان، زمینه توسعه فرهنگ قرآنی را در جامعه مهیا کنیم.

وی افزود :همواره توجه به موضوعات مهمی چون برگزاری رقابت های قرآن ، عترت و نماز در دستور کار مدیران آموزش و پرورش استان بوده است و ما نیز در سال ۹۷ با تکیه بر تجربیات گذشته تلاش خواهیم کرد عملکردی بهتر و فعالیت هایی گسترده تر در این بخش داشته باشیم.

مالک اشرفی این رقابت ها را فرصتی برای شناسایی و پرورش استعدادهای دانش آموزی دانست و گفت:در مجموع بیش از سه هزار دانش آموز و ۵۰۰ همکار فرهنگی در سه گروه و در سطح استان درگیر برگزاری مسابقات قرآن ، عترت و نماز خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار