پایگاه انتقال خون تربت جام متولی و مجوز فعالیت ندارد

تربت جام (پانا)- مدیر دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: پایگاه انتقال خون تربت جام که به همت مجمع خیرین سلامت احداث و راه اندازی شده متولی و مجوزقانونی ندارد .

کد مطلب: ۸۱۲۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پایگاه انتقال خون تربت جام متولی و مجوز فعالیت ندارد

محمد افکار اظهار داشت: این مرکز روز‌های یکشنبه و چهارشنبه اقدام به خون گیری می‌کند و دانشکده با آن همکاری دارد بنابراین اگر مشکلی برای یکی از اهدا کننده های خون پیش بیاید، چون مجوز قانونی نداردهیچ فرد و مدیری جوابگو نیست و لازم است سازمان انتقال خون استان در رابطه با تامین نیرو، مجوزوکار‌های قانونی اقدام کند.

وی با اشاره به مراجعه بیماران شهرستان‌های تایباد و باخرزبه مراکز درمانی این شهرستان تصریح کرد:با توجه به اینکه این دانشکده به بیماران شهرستان‌های تایباد و باخرزخدمات درمانی ارایه می‌دهد لازم است به جهت خدمت مطلوبتر به مردم محروم این شهر‌ها، می‌طلبد وزارتخانه با الحاق این دو شهرستان به دانشکده علوم پزشکی موافقت کند.

رییس دانشکده علوم پزشکی تربت جام خاطرنشان کرد:برای رسیدگی به شکایات مردمی در حوزه بهداشت و درمان سامانه ۱۹۰ راه اندازی شده که در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

افکار با اشاره به تکمیل صددرصدی عملیات ساختمانی کلینیک ویژه وعدم بهره برداری ازاین مرکزگفت دانشکده علوم پزشکی تربت جام برای احداث و تکمیل عملیات ساختمانی کلینیک ویژه تاکنون چهار میلیارد تومان هزینه کرده، ولی تا کنون به دلایل مشکل آب، برق و گاز مورد بهره برداری قرارنگرفته است.

وی افزود: امیدواریم هرچه زودتر با همکاری و مساعدت شهرداری، شرکت گاز، برق و جامعه خبرنگاران این مشکل حل شود و مردم محروم منطقه بتوانند از خدمات بهداشتی ودرمانی این کلینیک برخوردارشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار