استاندار قم:

زمینه ی مشارکت حداکثری مردم در جشن های نیمه شعبان فراهم شود

قم (پانا)- استاندار قم با اشاره به اهمیت حفظ سبقه ی مردمی مراسمات مذهبی گفت: زمینه ی مشارکت حداکثری مردم در جشن های نیمه شعبان فراهم شود.

کد مطلب: ۸۱۲۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
زمینه ی مشارکت حداکثری مردم در جشن های نیمه شعبان فراهم شود

سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر ویژه نیمه شعبان که در سالن جلسات ساختمان ادارای مسجد مقدس جمکران برگزار شد، هماهنگی همه دستگاه ها در برگزاری جشن های نیمه شعبان و ارائه خدمات مناسب به زائرین را ضروری دانست.
استاندار قم با بیان ارتقاء سطح خدمات نوروزی در سال 97 به مسافرین، افزود: علی رغم افزایش 8 درصدی مسافرین ورودی به قم شاهد توسعه بستر های خدمت رسانی همه دستگاهها بودیم و این موضوع قابل تقدیر است.
صادقی به اهمیت مفهوم سرمایه‌ اجتماعی اشاره و اضافه کرد: باید همت و تلاش تمام مسئولان استانی در راستای خدمت به مردم و جامعه معطوف شود تا شاهد جلب رضایت عمومی باشیم.
وی ضرورت تعامل دستگاه‌های استانی در برگزاری باشکوه جشن‌های ماه شعبان را موردتوجه قرار داد و تأکید کرد: باید دستگاههای خدمات رسان در این ایام برای فراهم ساختن زیرساخت و تدابیر لازم برای خدمات‌رسانی به‌موقع و موردنیاز به مسافران و زائران اعیاد ماه شعبان و پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه اقدام کنند.
صادقی بر حفظ سبقه مردمی جشن های نمیه شعبان تاکید کرد و ادامه داد: مردمی برگزار شدن اعیاد ماه شعبان اثرات روحی و روانی فروانی در بین شهروندان دارد و باید زیرساخت‌های موردنیاز برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌های خدمات‌رسانی و تأمین نیازهای آن‌ها با حفظ مشارکت های مردمی در دستور کار بخش های اجرایی استان قرار گیرد.
استاندار قم با اشاره به اهمیت برنامه‌های فرهنگی در ایام مبارک ماه شعبان خاطرنشان کرد: باید از فرصت اعیاد ماه شعبان در اجرای برنامه‌های فرهنگی با محتواهای غنی استفاده‌ شود، که از زیر ساخت های مخابراتی نیز می توان برای اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های فرهنگی در فضای مجازی بهره برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار