گزارش پانا از جشن های نیمه شعبان/

نوجوانان را با امام زمان (عج) و فلسفه غیبت آشنا کنیم

شهروند تبريزي گفت: توصيه ي من به شهروندان و هموطنان عزيزم اين است که علاوه بر خود به کودکا ن خود آموزش بدهند و بگويند که امام زماني هم هست و دليل غيبت امام زمان (عج) را به آنها بگویند و اينکه چرا امام ظهور نمي کند و چرا زمان ظهور ايشان معلوم نيست .

کد مطلب: ۶۲۲۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد

شهروند تبريزي در حاشیه ایستگاه صلواتی سازمان دانش آموزی به مناسبت نیمه شعبان در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: تولد يگانه منجي عالم بشريت حضرت بقيه الله العظم را تبريک عرض مي کنم و بسيار خوش حال هستم که اين نوع مراسم ها براي امام زمان (عج) تدارک ديده شده است.

وي افزود: اين مراسم ها بسيار مراسم هاي خوبي هستند و در جامعه ما جاي خالي اين مراسم ها ديده مي شود و ما بايد در اين زمينه ها بسيار فعال باشيم زيرا در اين نوع مراسم ها حضور امام زمان (عج ) حس مي شود.

شهروند تبريزي در ادامه گفت: در روزگار کنوني ما متاسفانه مکاتب فکري نادرست به کار مي رود که ما بايد تلاش کنيم اين نوع زمينه هاي فکري را با قدم گذاشتن در راه امامان و پيامبران معصوم از بين ببريم.

وي تاکيد داشت: اين نوع مراسم ها براي جوانان نيز بسيار مفيد است زيرا باعث بيشتر شناختن امام زمان(عج) در جوانان مي شود.

وي در ادامه گفت: متاسفانه امروزه برخي ازجوانان در اثر تهاجم هاي فرهنگي به سمت کارهای خلاف و ضد اسلامي مي روند ما بايد براي هدايت آنها به راه راست تلاش بکنيم.

وي افزود:اين نوع برنامه ها و مراسم ها باعث آشنايي کودکان خردسال با امام زمان(عج) مي شود و من همانطور که رهبر انقلاب اسلامي فرموده اند در روز جمعه به جاي استراحت دست کودک خردسالم را گرفته و به اين مراسم آمده ام و مي خواهم عملا به کودک خودم آموزش بدهم که اگر مي خواهد در آينده به راه راست هدايت شود بايد به راهي قدم گذارد که راه امام زمان(عج) است و توصيه ي من به شهروندان و هموطنان عزيزم اين است که علاوه بر خود به کودکا ن خود آموزش بدهند و بگويند که امام زماني هم هست و دليل غيبت امام زمان (عج) را به آنها بگویند و اينکه چرا امام ظهور نمي کند و چرا زمان ظهور ايشان معلوم نيست .

وي در سخن پاياني گفت: ضمن اينکه آموز ش و پرورش در مدارس به دانش آموزان و کودکان ما آموزش مي دهند ما خانواده ها نيز بايد در آموزش کودکان خود نقش موثري داشته باشيم.

دیگر شهروند تبريزي در گفت و گو با خبر نگار پانا گفت: با عرض تبريک و شاد باش به همه ي مسلمانان جهان، ظهور آقا امام زمان(عج) از خداوند متعال خواستارم.

وي در ادا مه گفت: به نظر من وقتي مي توانيم منتظر واقعي امام زمان (عج) باشيم که در عمل و رفتار مانند امامان و پيامبران عمل کنيم .

وي افزود: منتظر واقعي امام زمان(عج) بايد نيکو خصال باشد تا امام زمان(عج) از او راضي و خشنود باشد ، مابايد در انجام هر کاري آگاه باشيم که خداوند و امام زمان (عج )شاهد کارهاي نيک و بد ما هستند .

شهروند تبريزي در سخن پاياني گفت: در اين صورت است که در جهان صلح و شادي و عدالت گسترده خواهد شد و جهان پر از صلح و دوستي وما جز ياران حقيقي آن حضرت خواهيم بود به اميد آن روز.

خبرنگار:الهه شفائي

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار