سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان:

فضاهای آموزشی موثرترین مراکز در نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه آب هستند

اصفهان(پانا)_ سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه کمیته فرهنگسازی اصلاح الگوی مصرف آب گفت:یکی از موثرترین فضاهای آموزشی در نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه آب در جامعه آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۸۱۲۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
فضاهای آموزشی موثرترین مراکز در نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه آب هستند

محمد جواد احمدی در جلسه کمیته فرهنگسازی مصرف انرژی در خصوص صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف آب که در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد، فرهنگ سازی و آموزش صحیح مصرف آب را در تمام گروه های جامعه ضروری دانست و اظهار داشت: در این راستا باید آموزش مدون در مدارس به مناسبت های مختلف انجام شود.

وی با تاکید بر این موضوع که فرهنگسازی و آموزش مصرف بهینه آب در تمام گروههای جامعه ضروری است، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش و شرکت آب و فاضلاب استان می توانند با همکاری خوبی که باهم دارند در این راستا گام های موثری بردارند و ما امیدواریم شاهد مشارکت حداکثری در این زمینه باشیم.

احمدی با اظهار امیدواری از اینکه لطف خدا و بارش الهی شامل حالمان بشود تصریح کرد: باید در بلند مدت این دغدغه همواره وجود داشته باشد و از صدا و سیما درخواست داریم که در این زمینه کارهای بیشتری بکنند .

سرپرست آموزش و پرورش در پایان خواستار ایجاد کمیته مشترک از کارشناسان اداره آب و آموزش و پرورش شد و گفت: تا آنجا که مقدور است ما تکلیفمان را در این زمینه انجام می دهیم و در محتوای کتب درسی اعمال شده و معلمانی که در این زمینه متخصص هستند در رابطه با فرهنگ مصرف آب صحبت می کنند اما به هر حال باید بیشتر از اینها در مورد دغدغه کمبود آب سخن گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار