معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان اصفهان: باید از ظرفیت های مشترک برای اصلاح الگوی مصرف آب استفاده کنیم

اصفهان(پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: کمیته‌ای مشترک بین آموزش و پرورش و شرکت آب و فاضلاب ایجاد شود تا طرفین از ظرفیت‌های مشترک استفاده کنند.

کد مطلب: ۸۱۲۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان اصفهان: باید از ظرفیت های مشترک برای  اصلاح الگوی مصرف آب استفاده کنیم

محمد میرپور در جلسه کمیته فرهنگسازی مصرف انرژی در خصوص صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف آب که در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد گفت: نقش آموزش و پرورش برای شکل‌دادن به رفتار صحیح اجتماعی در عرصه جامعه بسیار مؤثر است و باید برای مشارکت مردم و خانواده‌ها در امر تعلیم وتربیت فرهنگ‌سازی کرد و از این بابت آموزش و پروش آماده همکاری با شرکت آب و فاضلاب است.

وی افزود: برای تعمیق فرهنگ عمومی و توجه ویژه به این موضوع باید یکسری فعالیت های کوتاه مدت و بلند مدت برنامه ریزی شود و بر اساس آن پیش برویم .

میرپور با تاکید بر اینکه حضور کارشناسان اداره آب و فاضلاب در مراکز آموزشی به علت حجم بالای این مراکز زمان بر است اظهار داشت : اگر آموزش های ما در حوزه پرورشی ، پیام و یا انتقال اطلاعات به معلمان و انجمن های اولیا و مربیان باشد کارها تسهیل می شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: ارتباط اداره کل آموزش و پرورش استان با تمام مراکز آموزشی و مدارس می تواند سبب گردد تا از طریق تبادل در فضاهای مجازی این مقوله با سرعت بیشتری انجام شود.

وی اضافه کرد: در زمینه تعمیرات مدارس و استفاده از سیاست های شرکت آب و فاضلاب و استفاده از شیرهای کاهنده در مدارس دولتی و غیر دولتی که 18 درصد بار آموزشی را بر عهده دارند نیز آمادگی لازم را برای تعامل با سازمان نوسازی و تجهیز مدارس داریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار