معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان: وضع جاده حسن‌آباد زیبنده شهر و مردم سنندج نیست

سنندج(پانا)-معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان وضع جاده حادثه خیز ناحیه‌ منفصل حسن‌آباد را در شان مردم و شهر زیبا و تاریخی سنندج ندانست و بر ضرورت ساماندهی آن در کمترین زمان تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۱۲۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان: وضع جاده حسن‌آباد زیبنده شهر و مردم سنندج نیست

حسین فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در جلسه بررسی مشکلات شهری سنندج گفت: پروژه کمربندی آبیدر بدون اتمام این قطعه باقیمانده عملا ناتمام و به سودمندی کامل برای مردم نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه از مجموعه این کمربندی در مسیر حسن آباد تنها هزار و ۳۵۰ متر باقیمانده است گفت: هم اکنون بیش از ۱۶ هزار نفر ساکن حسن آباد هستند و روستاهای زیادی نیز از این جاده تردد می کنند و همین امر ضرورت اتمام این پروژه را یادآوری می کند.

فیروزی در ادامه سخنان خود با ابراز امیدواری نسبت به اینکه جاده حسن آباد تا پایان تابستان سالجاری به بهره برداری برسد اضافه کرد: متاسفانه شهر سنندج به شیوه مناسبی توسعه پیدا نکرده است و شهرداری برای متوازن کردن فضای شهری و بهبود شرایط نیاز من حمایت همه دستگاه ها و نهادها است.

معاون اقتصادی استاندار کردستان با تقدیر از پروژه های تعریف شده و در دست اجرای شهرداری سنندج گفت: وضعیت ترافیک در شهر سنندج تاسف بار است و با به اتمام رسیدن پروژه های شهری تا مقدار زیادی وضعیت ترافیک سنندج ساماندهی خواهد شد.

فیروزی با ذکر این نکته که توسعه شهر سنندج و تقویت زیرساخت‌ها حایز اهمیت است خواستار ترسیم یک جدول زمانی برای شهرداری در اتمام پروژه ها شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار