کانونهای مساجد بستر حمایت از کالاهای ایرانی را فراهم کنند

همدان(پانا)- مدیردبیرخانه کانونهایی فرهنگی و هنری مساجد همدان بر ترویج فرهنگ خرید کالاهای ایرانی اشاره کرد وگفت: همه ما به عنوان یک ایرانی باید در جهت خودکفایی کشور و رونق کسب و کار از کالاهای ایرانی استفاده کنیم.

کد مطلب: ۸۱۲۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
کانونهای مساجد بستر حمایت از کالاهای ایرانی را فراهم کنند

هادی فیض منش، مدیر دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان همدان با اشاره به حمایت از شعار سال گفت: مقام معظم رهبری چند سال متوالی با وجود اولویت های مختلف فرهنگی، سیاسی و امنیتی در کشور، حوزه معیشت مردم و اقتصاد را در نامگذاری شعار سال مورد توجه قرار دادند و امسال را نیز سال «حمایت از کالای ایرانی» نامیده اند.

وی در ادامه به کارکردهای مختلف مساجد اشاره کرد و افزود: مسجد در میان مسلمانان از جایگاه ویژه و والایى برخوردار است، از جمله ترویج فرهنگ معنوی با هدف فرهنگ سازی در جهت تبیین وتقویت امور معنوی در سطح جوامع بوده است.

وی بیان کرد: در حقیقت اولین مکان معنوی که در سراسرگستره حکومت اسلامی به طور منظم و فراگیر پراکنده بود و حضوری چشمگیر و فعال در جذب و هدایت مخاطبان خاص و عام داشت ،مسجد بوده است.

مدیر دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با اشاره به اینکه آیات، احادیث و روایات مختلفی در خصوص سبک زندگی و به خصوص کسب روزی حلال از ائمه معصومین (ع) وارد شده است، خاطرنشان کرد: مقدمه کار فرهنگی و تربیتی در مساجد و اماکن فرهنگی نیز فعالیت های اقتصادی است که اگر اقتصاد یک مجموعه فرهنگی تامین و برنامه ریزی دقیقی صورت گرفته باشد، کار فاخرتری هم انجام می شود.

فیض منش اظهار داشت: عزم ملی در مصرف و حمایت از کالای داخلی و تولید ملی موجب رونق اقتصادی و زمینه ساز اشتغال پایدار جوانان می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار